Společnost


Roman Krepindl

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4597Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 18 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2014, před 10 lety

Jitka Srbová

Znění stížnosti

Dne 25.8.2014 jsem si koupila plavky, které jsem si vzala 1x na dovolené na sebe, po použití jsem je propláchla ve vlažné vodě a při sušení jsem si všimla povolené lycry na předním díle na více místech, více jsem je nenosila a po návratu ze zahraničí jsem je šla reklamovat- 12.9.2014.Tento týden mi přišla reklamace zamítnutá s vyjádřením, že jsem se o plavky dostatečně pravidelně nestarala, měla jsem na ně negativně působit: pot, olej, chlor....
Údajně se nejedná o výrobní ani materiálovou vadu, ale o projev poškození z důvodu nedostatečného a nesprávného ošetřování z mé strany. Mám dojem, že jsem si koupila plavky na jedno použití, podotýkám, že nebyly nejlevnější, tudíž jsem měla být na to upozorněna aspoň ze strany prodávajícího!


Produkt

Jedná se o dámské plavky Olympia 31168


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz a doporučené rady, jak se o plavky správně postarat, aby vydržely aspoň jednu dovolenou. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2014 09:17, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, pokud reklamaci zamítá. Obzvlášť v případě, kdy se vada vyskytne v krátkém časovém intervalu od převzetí věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 16:53, před 10 lety

Subjekt Roman Krepindl byl o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.