Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.8.2014 jsem si koupila plavky, které jsem si vzala 1x na dovolené na sebe, po použití jsem je propláchla ve vlažné vodě a při sušení jsem si všimla povolené lycry na předním díle na více místech, více jsem je nenosila a po návratu ze zahraničí jsem je šla reklamovat- 12.9.2014.Tento týden mi přišla reklamace zamítnutá s vyjádřením, že jsem se o plavky dostatečně pravidelně nestarala, měla jsem na ně negativně působit: pot, olej, chlor....
Údajně se nejedná o výrobní ani materiálovou vadu, ale o projev poškození z důvodu nedostatečného a nesprávného ošetřování z mé strany. Mám dojem, že jsem si koupila plavky na jedno použití, podotýkám, že nebyly nejlevnější, tudíž jsem měla být na to upozorněna aspoň ze strany prodávajícího!
Jedná se o dámské plavky Olympia 31168
Žádám o vrácení peněz a doporučené rady, jak se o plavky správně postarat, aby vydržely aspoň jednu dovolenou. Děkuji
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, pokud reklamaci zamítá. Obzvlášť v případě, kdy se vada vyskytne v krátkém časovém intervalu od převzetí věci.
Subjekt Roman Krepindl byl o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.