Společnost


Bavlna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45972Nedodané boží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2020, před 4 lety

Michaela Křížková

Znění stížnosti

8.10.2020 jsem objednala zboží (3 x vlněná přikrývka v celkové hodnotě 4 577 Kč) v e-shopu na www.bavlna.cz. Ten samý den mi do e-mailu přišlo potvrzení objednávky a platební údaje. Druhý den (9.10.2020) jsem zaplatila převodem na účet. Žádné další zprávy od prodejce již nemám.

Mé pokusy o kontakt:
16.10.2020 zaslán email
20.10.2020 zaslán email
26.10.2020 zaslán email (včetně potvrzení o zaplacení)

Kromě toho jsem na tel.č. 603 103 243 mnohokrát volala, nikdo nikdy nezvedl.

Prosím o radu, jak dál postupovat. Moc děkuji


Produkt

3x vlněná přikrývka Lambela 140x200 cm, středně teplá, hmotnost náplně 1600 g


Požadované řešení

Ráda bych zboží hned obdržela, bylo uvedeno jako dostupné. Pokud to ale není možné, prosím o vrácení peněz, potřebuji koupit dětem přikrývky na zimu.

Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2020 07:34, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2020 13:56, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.