Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#45973Vyúčtování č. 514731774 za období 1.10. - 31.10. 2020

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2020, před 4 lety

Jaroslava Němečková

Znění stížnosti

Ve vyúčtování se vyskytuje částka 1911,-Kč. Nechápu proč se tam objevila.
Nenakupovala jsem u 02 žádné produkty. Stará smlouva byla vyřízena začátkem letošního roku. Pouze telefonuji a posílám SMS. To vše za 499,-Kč.
Požadovanou částku 2410,- Kč nezaplatím, dokud mi nedokážete, že jste mi za 1911,- Kč poskytli nějaký produkt.


Požadované řešení

Požaduji zrušení vyúčtování č. 514731774 ze dne 31.10.2020.
Vystavení nového vyúčtování za období 1.10.- 31.10.2020 na částku 499,- Kč.
Současně očekávám omluvu za chybné vyúčtování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2020 07:29, před 4 lety

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.11.2020 14:45, před 4 lety

Dobrý den paní Němečková,

děkuji za Váš podnět. Dle kontroly jste si u nás v rámci obj. č. OADUDJA ze dne 27. 5. 2019 pořídila set-top box na splátky, který Vám byl zaslán poštou pod podacím číslem DR1818282696F.

Z důvodu, že jste si pak službu O2 TV zrušila, nebyly Vám splátky set-top boxu dále účtovány a nyní došlo k doúčtování splátek za toto zařízení.

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2020 13:46, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2021 09:13, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.