Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Ve vyúčtování se vyskytuje částka 1911,-Kč. Nechápu proč se tam objevila.
Nenakupovala jsem u 02 žádné produkty. Stará smlouva byla vyřízena začátkem letošního roku. Pouze telefonuji a posílám SMS. To vše za 499,-Kč.
Požadovanou částku 2410,- Kč nezaplatím, dokud mi nedokážete, že jste mi za 1911,- Kč poskytli nějaký produkt.
Požaduji zrušení vyúčtování č. 514731774 ze dne 31.10.2020.
Vystavení nového vyúčtování za období 1.10.- 31.10.2020 na částku 499,- Kč.
Současně očekávám omluvu za chybné vyúčtování.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den paní Němečková,
děkuji za Váš podnět. Dle kontroly jste si u nás v rámci obj. č. OADUDJA ze dne 27. 5. 2019 pořídila set-top box na splátky, který Vám byl zaslán poštou pod podacím číslem DR1818282696F.
Z důvodu, že jste si pak službu O2 TV zrušila, nebyly Vám splátky set-top boxu dále účtovány a nyní došlo k doúčtování splátek za toto zařízení.
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.