Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, zakoupila jsem bezdrátovou nabíjecí podložku v T-mobilu na Černém Mostě. Předem jsem byla domluvena, že když nebude s mobilem fungovat, tak ji budu moci vrátit. Nejsem žádný odborník přes mobily a ani mě nebyla podána žádná informace. Dostala jsem pouze lístek o platbě kartou a tento lístek mi prý stačí, pokud bych chtěla nabíječku vrátit. I přes moje upozornění, že bych chtěla účtenku (paragon nebo fakturu), žádnou jsem nedostala a opět jsem byla ubezpečena, že lístek z terminálu mi stačí a dokonce s tímto lístkem mohu nabíječku vrátit kdekoli v ČR v prodejně T-mobil.Druhý den jsem se dostavila, že nabíječka s telefonem nefunguje. Slečna,která mi mobil prodávala, mi vysvětlila, že musím být připojena na WIFI, což tedy jsme na prodejně provedli a stále nic.Tak došla k názoru,že je nabíječka rozbitá, ale vrátit ji může jen manager, který tam nebyl.Ani slovem se nezmínila,že je zřejmě problém v mém mobilu, který nemá v sobě bezdrátové připojení(tyto informace jsem si zjistila později sama). 23.10.jsem šla opět na tuto prodejnu a chtěla jsem mluvit s managerem, který zjevně měl být v práci, ale nebyl.Nastoupila na mě umělá boubelatá blondýna a dopředu bylo jasné, že nemá zájem mi něco vracet.Můj doklad neuznala a odmítla si doklad vyhledat v počítači.Když jsem se nedala, všimla si malinké trhlinky na krabičce (cca 1cm)a bylo hotovo.Odmítla mi nabíječku vzít zpět a vrátit peníze. Chtěla jsem po ní, aby nabíječku vyzkoušela.K mému překvapení začla chodit po prodejně a osočila se na své kolegy a před všemi zákazníky všechny seřvala se slovy : "hlavně,že chcete tady všichni šéfovat,ale pak to tady odseru já". Přinesla mobil, na který nabíječka zareagovala. Byla jsem zděšena, jakým neprofesionálním způsobem se chovají prodejci na této prodejně - Chlumecká 765/6, Praha 9, Černý Most a jakým způsobem se chovají k zákazníkům. Já pracuji 20 let v obchodě. Prodávám vše kolem koupelen. Jsem tady pro zákazníka, abych mu poradila,vysvětlila a nebudu mu na podlahu prodávat obklady místo dlažby.To že máte za počítačem hezkou tvářičku, ale v hlavě ví o mobilech asi stejně jako já, tak to je docela velký průšvih.
Bezdrátová nabíjecí podložka Epico ATCWIRPADSBK 82880 POF545 - zcela nová v originál balení
Chtěla bych vrátit tuto nabíječku tak, jak mi bylo přislíbeno a vrátit
peníze tzn. 649,- Kč.
Nabíječka je v originál krabičce vč. návodu, vč. dokladu z terminálu.
Zakoupeno 21.10.2020 v 16.45h.
Číslo ID zařízení: 944376
Účtenka: 0003
|
Tweet |
Při koupi zboží v kamenném obchodě není ze zákona možné bez udání důvodu, resp. bez zákonného důvodu, odstoupit od smlouvy. Je-li to však sjednáno v kupní smlouvě, spotřebitel je oprávněn od smlouvy odstoupit i při této formě prodeje.
Pokud se jedná o službu (popř. zakoupení výrobku), která nespadá pod zákon o elektronických komunikacích, a tudíž ani pod ČTÚ, je možné se obrátit na mimosoudní řešení sporů (ADR) při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.