Společnost


ARRIVA autobusy a.s.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45977Nepřesnost autobusu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2020, před 4 lety

František Švehla

Znění stížnosti

Občas cestuji linkou 61001015 co jede z Hradce Králové . Nastupuji v Horiněvsi v 19:39 a jedu na Velký Vřešťov,respektive měl bych. Dnes 3.11.,již potřetí mi ujel autobus. Poprvé jsem myslel, že je to má chyba,že jsem přišel pozdě a jelikož sem neměl telefon ani hodinky a netušil sem kolik je hodin,ale vycházel sem načas. Takže to se nepočítá a ani už nevím datum kdy to bylo.
Podruhé, asi tak tejden,jsem v 19:30 asi tak 200m od zastávky,uviděl projíždět křižovatkou autobus co měl jet až 19:39. No,tak sem šel opět pěšky. Mě, to nevadí, se rád projdu, jako minule,jen trošku pršelo, ale taky nevadí.
Dnes to byl ovšem extrém, 19:25 na stejném místě jako jsem posledně spatřil autobus, dnes míjím člověka, který přijel od Hradce. Už sem dorazil na Vřešťov.
Mě to vlastně ani moc nevadí, ale kdyby se to mělo stát pravidlem to by mě už asi vadilo.Tak radši upozorňují předem.


Produkt

Bus 61001015


Požadované řešení

Stačí, jen ,když občas taky pojedu autobusem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2020 06:15, před 4 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2020 14:20, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.