Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Občas cestuji linkou 61001015 co jede z Hradce Králové . Nastupuji v Horiněvsi v 19:39 a jedu na Velký Vřešťov,respektive měl bych. Dnes 3.11.,již potřetí mi ujel autobus. Poprvé jsem myslel, že je to má chyba,že jsem přišel pozdě a jelikož sem neměl telefon ani hodinky a netušil sem kolik je hodin,ale vycházel sem načas. Takže to se nepočítá a ani už nevím datum kdy to bylo.
Podruhé, asi tak tejden,jsem v 19:30 asi tak 200m od zastávky,uviděl projíždět křižovatkou autobus co měl jet až 19:39. No,tak sem šel opět pěšky. Mě, to nevadí, se rád projdu, jako minule,jen trošku pršelo, ale taky nevadí.
Dnes to byl ovšem extrém, 19:25 na stejném místě jako jsem posledně spatřil autobus, dnes míjím člověka, který přijel od Hradce. Už sem dorazil na Vřešťov.
Mě to vlastně ani moc nevadí, ale kdyby se to mělo stát pravidlem to by mě už asi vadilo.Tak radši upozorňují předem.
Bus 61001015
Stačí, jen ,když občas taky pojedu autobusem.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.