Společnost


V+J OBUV, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4598Neuznaná reklamace obuvi

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2014, před 10 lety

Daniel Matoška

Znění stížnosti

Dne 3.4.2014 jsem v provozovně společnosti V+J OBUV s.r.o. v ulici Alšovo nám. 11, Písek 397 01 zakoupila obuv art. 411340. Po necelých 5 měsících se na obuvi objevila prasklá podešev, propadlé paty. Na tuto obuv jsem dne 17.9.2014 uplatňovala reklamaci č. 161/14, která byla na základě jejich technického posouzení neoprávněná s odůvodněním, že příčinou je opotřebení užíváním obuvi.
Obuv nebyla používána každodenně a navíc byla nošena pouze ke krátké cestě do školy či do města. Vnější vzhled obuvi nevykazuje známky opotřebení, a tedy dle mého názoru nemůže jít o nesprávné užívání obuvi. Výše uvedené vady však znehodnotily obuv tak, že se již nedá používat.


Produkt

RIDE § GLIDE art. 411340


Požadované řešení

Před reklamací jsem byla v uvedené provozovně zjistit, jak mám postupovat. Bylo mi sděleno, že většinou obdobné vady jsou vyřízeny kladně a kupujícímu je vrácena hodnota kupní ceny. Na základě této informace jsem zakoupila v této provozovně jinou obuv, a proto žádám o vrácení kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2014 11:11, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, měl by zejména prokázat, že zboží bylo při převzetí bezvadné. Mohlo se jednat o závadu, která se teprve užíváním projevila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.10.2014 08:32, před 10 lety

Dobrý den, reaguji na Vaší stížnost na neuznanou reklamaci. Reklamaci jsme dle našich záznamů znovu přehodnotili. Sice si na svém stanovisku stále trváme, ale v zájmu dobrého obchodního jména a dobrých obchodních vztahů a nenavyšování nákladů za vypracování znaleckého posudku, jsme se rozhodli Vaší reklamaci uznat za oprávněnou a vrátit Vám částku dle pokladního dokladu. Obuv vraťte na pobočku, kde byla zakoupena, vypíší s Vámi reklamační list a zároveň vyplatí obnos.
S pozdravem.

Lenka Poncarová
V+J Obuv s.r.o., Štěpánovice

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.10.2014 19:47, před 10 lety


Daniel Matoška

Dobrý den,

děkujeme za pomoc s řešením stížnosti na neuznanou reklamaci obuvi, která byla na základě přehodnocení prodejce kladně vyřízena.
S pozdravem

Daniel Matoška

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.11.2014 09:23, před 10 lety


Daniel Matoška

Hodnocení: