Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V Děčíne dne 4.11. mi dopoledne byla dodričována zásila BA0361165029X. Bohužel jsem v dobu doručení byla na kontrole u lékaře a doma byl jen syn. Pošťák se ho zeptal jestli zná odesílatele tohoto balíčku a potom co mu to syn negoval ( neříkám svému dítěti od koho co objednávám ) tak se pošťák sebral a odešel. Ihned po příjzdu domů jsem jela na poštu a paní za přepážkou se mi snažila pomoci. Bohužel někdo ze zaměstnanců neuvedl u balíku ve Vašem systému moje jméno tedy jsem si zajistila číslo balíku. Teprve poté jsme ho našly. Čekala jsem až mi paní zavolá a blík dojede zpět na poštu, protože byl jetě u pošťáka z dopoledne. Druhý den ráno tedy 4.11. mi tato hodná paní zavolala že nechápe proč ale že byl balík poslán okamžitě na depo Praha a vrací se odesílateli. Snažila se dovolat na depo do Prahy což se ale vůbec nepodařilo, chtěli jsem balíček stáhnout. Nechápu jak je něco takového možné??? Kdyby nebyl doma syn ani bych nevěděla že se o doručení někdo vůbe pokoušel. Dále nechápu jak je možné že nějaký tajtrlík z pošty Děčín má tu možnost balík nejen nedodat ale takhle rychle se ho nadobro zbavit!!! Kde je nějaká úložní doba?Kde je nějaké oznámení? Nyní bude muset čekat až se balík vrátí odesílateli a ten mi ho opakovaně pošle. Budu tedy zase platit dopravné, protože vDěčíně si pán pošťák řekl že není důležité abych balík dostala??? Co to má být za jednání? Jak je možné že jiný spolehlivý zaměstanec u Vás nemůže ani dohledat jméno daného pošťáka? Chci okamžitou kompenzaci a nápravu této situace.
Děkuji Bračková
BA0361165029X - číslo balíku
Zaškolení zaměstnance jak správně doručovat balíky, déle mu vystvětlit že děti nejsou oprávněny podávat jakékoliv informace a že pokud není doma rodič nechá balík na poště k vyzvednutí. Ukázat mu jak se nedoriučené balíky nechávají na poště aby si je mohli adresáti vyzvednout až přijdou domů. Vypadá to komicky ale bohužel tento pošťák asi opravdu neví jak svou práci vykonávat. Ještě jsem se s tímto nikde nikde nepotkala.Na druhou stranu chci vyzdvyhnout práci paní na poště u přepážky, její ochota a pracovitos je užasná a je přesným opakem pošťáka který svou práci jen předstírá.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.