Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#45993Nevyskladněné zboží z akčního letáku v prodejné Tesco Hypermarket Letňany

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2020, před 4 lety

Daniel Frič

Znění stížnosti

Dne 5. 11. 2020 jsem navštívil Tesco Letňany z důvodu nákupu akčního balíku 40 kusů psích kapsiček Pedigree, které dle letáku mají být v prodeji od 4. 11. 2020. Zboží jsem však nikde na krámě nenašel a ani mi nebylo vyhověno po dotázání se na zboží. Pochopil bych, kdyby šlo o poslední den akce, ale šlo teprve o druhý den její platnosti, tudíž někdo spíše zapomněl zboží naskladnit. Považuji to za pochybení, protože to co je nabízeno, by mělo být dostupné.


Produkt

Pedigree kapsičky pro psy (40 x 100g). Původní cena 469.90Kč. Akční cena 269.90Kč.


Požadované řešení

Chci pouze informovat, aby se podobná situace neopakovala, ale samozřejmě nějaká sleva by nebyla špatná :).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2020 15:55, před 4 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2020 14:18, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.