Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26. 8. 2020 jsem přešel na službu 5G Nordic u společnosti Nordic Telecom. Hned ten den bylo jasné, že je tam technický problém, neboť signál výrazně kolísal. Technici mi sdělili, že to bude nejspíš vadnou anténou. Po týdnu dojeli s jinou anténou, avšak ani po její výměně se signál výrazně nezlepšil. Technik odjel a považoval instalaci za ukončenou. Čekal jsem, že se v průběhu několika dnů někdo z firmy ozve a navrhne řešení, jak stabilizovat signál nebo jinak zvýšit kvalitu signálu. Jenže to jsem se evidentně spletl, čekat bych to mohl od společnosti, která si zakládá na poskytování profesionálních služeb a to tato společnost evidentně není. Ozval jsem se tedy sám a na zákaznické lince jsem nahlásil poruchu. A když se ani po týdnu nikdo neobtěžoval zareagovat, nahlásil jsem problém přímo přes linku technické podpory. Tam mi operátor řekl, že můj požadavek předá k vyřízení. Opět se nic nestalo a nikdo se ani neobtěžoval zavolat zpět a pokusit se problém řešit. Zatímco já platil zasílané faktury za připojení k internetu, připojený jsem prakticky nebyl. Pak jsem ještě několikrát volal na linku technické podpory, kde jsem se dověděl to, co už jsem věděl, že problém je v kolísání signálu. Až po šesti týdnech tedy přiznali, že je tam nějaký problém. Když začala distanční výuka, k on-line vyučování se nebylo možné připojit vůbec. Opět jsem volal na linku technické podpory a prosil jsem technika, aby problém co nejdříve vyřešil, protože mám doma dceru a syna s distanční výukou. Technik mi jen suše oznámil, že vzhledem k zavedení distanční výuky mají výpadků obrovské množství a tak mi nemůže slíbit, kdy se na to technik podívá, že mám vydržet, že se mi někdo ozve. Uběhlo dalších 14 dnů a nikdo se neozval. Kvůli nefunkčnímu internetu jsem musel pro distanční výuku pořídit SIM s datovým tarifem. Je až neuvěřitelné, jak se firma zbaví odpovědnosti tím, že prostě nic nedělá. Na zákaznické lince si Vás jen vyslechnou a odpoví: problém předáváme technikům a tam to také skončí.
Nordic 5G
Těžko říct, za ty dva měsíce mě Nordic Telecom tak zklamal, že vůbec nevím jestli od nich chci dál nějaké služby odebírat. Mám obavy, že tato neochota cokoliv řešit, může nastat kdykoliv v budoucnu.
V každém případě v současné době platím za služby které nedostávám. Podle mě je to jednoznačné porušení smlouvy. Takže jedna věc je uvést vše do odpovídajícího stavu objednaným službám a druhá věc je kompenzace všech vynaložených nákladů vzniklých díky nefunkčnosti služby.
Nebo také okamžité odstoupení od smlouvy s uvedení všech instalací a nastavení do původního stavu a kompenzace vynaložených nákladů.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne
Dle dodaných údajů od zákazníka jsme prověřili celý případ. Dle záznamu byla stížnost na kvalitu služby nahlášena dne 17.10.2020 a kolegové od té doby pracují na identifikaci a následně řešení problému. Dle techniků bude nutný servisní zásah. Zákazník bude kontaktován naším technikem, který následně domluví servis na zařízení. Velice nás mrzí delší doba odezvy od kolegů a zároveň bylo řešení zaurgováno i s omluvou směrem k zákazníkovi. Co se týče kompenzace za zhoršenou funkčnost služby, tak zde se z pravidla jedná o následný krok po vyřešení technické části a kompletní diagnostice problému, kdy jsme schopni již určit přesný rozsah a dobu trvání zhoršených podmínek směrem k zákazníkovi. V tomto konkrétním případě, bude tedy celá záležitost předána na Reklamační oddělení po zákroku techniků. Prosíme zákazníka ať příjme naší omluvu za delší lhůtu vyřízení a věříme, že bude záležitost vyřešena k jeho spokojenosti v co nejkratší době.
Dle dodaných údajů od zákazníka jsme prověřili celý případ. Dle záznamu byla stížnost na kvalitu služby nahlášena dne 17.10.2020 a kolegové od té doby pracují na identifikaci a následně řešení problému. Dle techniků bude nutný servisní zásah. Zákazník bude kontaktován naším technikem, který následně domluví servis na zařízení. Velice nás mrzí delší doba odezvy od kolegů a zároveň bylo řešení zaurgováno i s omluvou směrem k zákazníkovi. Co se týče kompenzace za zhoršenou funkčnost služby, tak zde se z pravidla jedná o následný krok po vyřešení technické části a kompletní diagnostice problému, kdy jsme schopni již určit přesný rozsah a dobu trvání zhoršených podmínek směrem k zákazníkovi. V tomto konkrétním případě, bude tedy celá záležitost předána na Reklamační oddělení po zákroku techniků. Prosíme zákazníka ať příjme naší omluvu za delší lhůtu vyřízení a věříme, že bude záležitost vyřešena k jeho spokojenosti v co nejkratší době.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
chtěl bych touto cestou poděkovat portálu VašeStížnosti.cz, protože po uveřejnění mých problémů s nefunkční službou od společnosti Nordic Telecom, se mi společnost hned druhý den ozvala a dohodli jsme se na postupu nápravy.
Po několika servisních zásazích, které problém nevyřešily jsme se dohodli na vrácení služby do původního stavu. Teď se zdá být všechno v pořádku, jen mě mrzí, že to trvalo tak dlouho, a navíc v době, kdy jsme potřebovali funkční internet kvůli distanční výuce. Kdyby společnost Nordic Telecom zareagovala dřív a vyvinula stejnou aktivitu k odstranění problémů jako po zveřejnění, bylo by všechno v pořádku. Věřím, že se společnost Nordic Telecom z této situace poučila. Děkuji portálu VašeStížnosti.cz i společnosti Nordic Telecom za úspěšné dořešení vzniklé situace.
Radek Mládenka
Velice se omlouváme za vzniklé komplikace a nepříjemnosti a děkujeme za zpětnou vazbu, kterou nám zákazník přináší. Dle dostupných informací se na odstranění problému pracovalo usilovně celou dobu a naši technici se jen snažili nelézt co nejvhodnější řešení. Nicméně rozumíme, že pro zákazníka byla situace velice nepříjemná a ještě jednou se za ní omlouváme. Jsme velice rádi, že již je nyní vše v pořádku.
Hodnocení: