Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Bylo mi nauctovano 8SMS zprav u o2 ktere jsem neaktivoval.Spolecnost comgate Playment,a.s za 99kc jedna sms.Vše se to stalo v jeden den 3.10 a o2 mi to odečetl z vyučtovní.
chci vrátit peníze
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Pěkný den,
naše společnost ComGate payments je pouze technickým zprostředkovatelem těchto služeb. Ceny SMS ve vyúčtování 99 Kč budou platby za hru, aplikaci nebo jinou službu placenou přímo provozovateli dané aplikace. S reklamací je potřeba se obrátit přímo na provozovatele služby.
Abychom věc v tomto případě kladně společně vyřešili ve váš prospěch, kontaktujte naší zákaznickou linku. Pokud jste si službu neobjednal, vrátíme vám celu částku a s provozovatelem služby to vyřešíme sami.
- Telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod)
- E-mail: platby-podpora@comgate.cz
S pozdravem, tým ComGate payments
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.