Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#4600Nedodrženi reklamačních podminek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2014, před 10 lety

Lenka Scherbaumova

Znění stížnosti

Dobry den,v prodejne Datart jsme zakoupili TV Philips LCD,po 2 mesicich provozu prestala fungovat,proto jsme osobne v prodejne v Karpovych Varech reklamovali v domneni,ze nam TV bud vymeni nebo vrati penize,cena 30 000kc,bylo nam ovsem receno,ze to nelze,ze se musi opravit v autorizovanem servisu,bohuzel jsme v tu chvili netusili,ze pokud se zavada ukaze do 6 mesicu od zakoupeni,mame na vymenu ci vraceni penez narok,pracovnik Datartu nas na to neupozornil a ackoliv jsme na tom trvali,vlastne poprel.V zakazkovem liste po oprave "Vymena zakladni desky",po oprave jsme ji bohuzel rozbalili az doma,vyzvedaval ji tchan a ke vsemu ze servisu poskrabany predni panel,to uz jsem nemela ani chut resit:-(Nyni jeste v zaruce,cca rok po oprave,opet stejny problem,prestala fungovat,znova odvezena do Dataru,bohuzel zase oprava,znova mesic bez televize,jeste neni reklamace dokoncena.Jsem vazne zhnusena chovanim prodavacu a pracocniku v reklamaci,ze lzou lidem do oci,ze po 2 mesicich provozu nemame narok na výměnu vyrobku,ale na opravu.Neuvadi zakaznika v omyl,nemaji snad dodrzovat jejich reklamacni rad predevsim oni nebo tam clovek musi chodit se zakonnikem v ruce?Chtela by jsem,aby Datart zpetne uznal vymenu zbozi,veskere doklady mame a v dobe prvni reklamace jsme na to jako zakaznici meli pravo,chteli by oni mit doma tv za 30 000 a behem zaruky 2x opravovanou?


Produkt

Vyrobce:TV/Philips, typ:47PFL6877K/12,vyrobni cislo:ZH1I1230003513


Požadované řešení

Vymena TV nebo vraceni cele kupni castky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2014 16:39, před 10 lety

Prodávající má sice povinnost informovat spotřebitele o podmínkách a rozsahu záruky, nicméně i spotřebitel by měl svá práva znát. Přijetím televizoru po opravě vyslovil spotřebitel konkludentní souhlas s vyřízením reklamace. Zpětně se již nároku domáhat nelze. Při třetí reklamaci stejné vady, která se vyskytla po opravě, může spotřebitel požadovat výměnu nebo odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 11:40, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. dosud nevyužila možnosti reakce prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, rozhodli jsme se případy z tohoto důvodu uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.