Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobry den,v prodejne Datart jsme zakoupili TV Philips LCD,po 2 mesicich provozu prestala fungovat,proto jsme osobne v prodejne v Karpovych Varech reklamovali v domneni,ze nam TV bud vymeni nebo vrati penize,cena 30 000kc,bylo nam ovsem receno,ze to nelze,ze se musi opravit v autorizovanem servisu,bohuzel jsme v tu chvili netusili,ze pokud se zavada ukaze do 6 mesicu od zakoupeni,mame na vymenu ci vraceni penez narok,pracovnik Datartu nas na to neupozornil a ackoliv jsme na tom trvali,vlastne poprel.V zakazkovem liste po oprave "Vymena zakladni desky",po oprave jsme ji bohuzel rozbalili az doma,vyzvedaval ji tchan a ke vsemu ze servisu poskrabany predni panel,to uz jsem nemela ani chut resit:-(Nyni jeste v zaruce,cca rok po oprave,opet stejny problem,prestala fungovat,znova odvezena do Dataru,bohuzel zase oprava,znova mesic bez televize,jeste neni reklamace dokoncena.Jsem vazne zhnusena chovanim prodavacu a pracocniku v reklamaci,ze lzou lidem do oci,ze po 2 mesicich provozu nemame narok na výměnu vyrobku,ale na opravu.Neuvadi zakaznika v omyl,nemaji snad dodrzovat jejich reklamacni rad predevsim oni nebo tam clovek musi chodit se zakonnikem v ruce?Chtela by jsem,aby Datart zpetne uznal vymenu zbozi,veskere doklady mame a v dobe prvni reklamace jsme na to jako zakaznici meli pravo,chteli by oni mit doma tv za 30 000 a behem zaruky 2x opravovanou?
Vyrobce:TV/Philips, typ:47PFL6877K/12,vyrobni cislo:ZH1I1230003513
Vymena TV nebo vraceni cele kupni castky
|
Tweet |
Prodávající má sice povinnost informovat spotřebitele o podmínkách a rozsahu záruky, nicméně i spotřebitel by měl svá práva znát. Přijetím televizoru po opravě vyslovil spotřebitel konkludentní souhlas s vyřízením reklamace. Zpětně se již nároku domáhat nelze. Při třetí reklamaci stejné vady, která se vyskytla po opravě, může spotřebitel požadovat výměnu nebo odstoupení od smlouvy.
Vzhledem k tomu, že společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. dosud nevyužila možnosti reakce prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, rozhodli jsme se případy z tohoto důvodu uzavřít.