Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
mama si objednala Vitamin D3 zdarma a prisel ji kavovar, Rybi olej a kavovar se splatkovym kalendarem!!! Jak si toto v dnesni dobe nekdo muze dovolit??
Vitamin D na rok zdarma
Odstoupení od smlouvy!
|
Tweet |
Nemá-li zboží vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání nového zboží. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku (např. poštovné vynaložené k odeslání reklamovaného zboží prodejci).
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Skalo,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že dne 22.10.2020 naše společnost obdržela webovou objednávku ročního balení produktu Vitamín D VitaSolaris a následně také webovou objednávku ročního balení produktu OmegaMarine Forte+ na jejímž základě bylo zboží zasláno na uvedenou adresu. Bez řádné objednávky naše společnost žádné produkty nikomu nezasílá. V případě, že zákazník nemá o objednané zboží zájem, může ho vrátit zpět, a to i nad rámec zákonné lhůty 14ti dní, a to do 90ti dní od jeho obdržení. Produkt je možné zaslat na naši adresu NaturaMed Pharmaceuticals, U Smaltovny 625, 370 01, České Budějovice. V případě, že bychom z Vaší strany obdrželi požadavek pro provedení změn či dalších zásahů do zákaznického účtu, který náleží jiné osobě, je nutné zaslat vyplněnou plnou moc ve věci jednání za třetí osobu. Formulář Vám zasílám v příloze.
Jednáme tak v souladu s právními předpisy v oblasti ochrany osobních údajů a obchodních vztahů.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.