Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#46006Firma nereaguje

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2020, před 4 lety

Eva Královà

Znění stížnosti

Dobrý den, 3.11.na strankàch https://www.vitasolaris.cz/ jsem si objednala vitamin D zdarma za poštovné 49,- ,a obratem jsem e-mailem psala na jejich e-mail info@naturamed.CZ, že objednàvku ruším a nepřejí si nic zaslat. A žàdám o výmaz osobních údajů. Dnes 6.11. poslali e-mail; že mi balíček odeslali. Opět jsem jim e-mailem zaslala printscreen objednávky, že jsem ji ihned obratem zrušila a dopis o tom; že si přeji vymazat z jejich databází a nepřejí si aby firma nakládala s mými osobními údaji. Pokud firma balíček opravdu pošle, nebudu nic přebírat. A jejich poštovné 49,- jim rovněž platit nebudu. Jak si tady čtu reakce o kávovarech a dalších postupech firmy, která neodpovídá lidem na e-maily; prosím kam se mohu obrátit o prošetření praktik této společnosti a jejich nakládání s osobními údaji i poté co jsem výslovně a písemné poslala že vše ruším,


Produkt

Vtasilaris vitamin D za poštovné firma Naturamed


Požadované řešení

Chci odpověď od firmy Naturamed; proč neodpovídà na e-maily a požadavky a zasílà i balík který nechci. A kam se mohu obrátit, pokud mi firma i přes to vše bude cokoliv posílat?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2020 13:00, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).

Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.11.2020 14:26, před 4 lety

Vážená paní Králová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Nejprve bychom se Vám rádi omluvili za pozdější vyřizování emailových požadavků od našich zákazníků. Tak jako i mnoho dalších společností se nyní potýkáme s úbytkem našich zaměstnanců v důsledku momentální koronavirové situace. Vzhledem k tomu, že objednávky jsou ihned po objednání zaneseny do našeho systému a poté expedovány, nebylo možné ihned zareagovat a objednávku stornovat. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli fakturu ve výši 49,- Kč stornovat, produkt Vitamín D VitaSolaris si ponechte zcela zdarma. Rádi bychom Vás také ujistili, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu a z naší strany se tak jedná o poslední kontakt.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2020 13:45, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.12.2020 13:48, před 4 lety


Eva Královà

Firma mne již nekontaktovala a jsem ráda, že žádný balíček od ní nikdy nedorazil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.1.2021 11:52, před 4 lety

Vážená paní Králová,

vzhledem k dořešení Vaší stížnosti Vás poprosíme o její uzavření.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.