Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, 3.11.na strankàch https://www.vitasolaris.cz/ jsem si objednala vitamin D zdarma za poštovné 49,- ,a obratem jsem e-mailem psala na jejich e-mail info@naturamed.CZ, že objednàvku ruším a nepřejí si nic zaslat. A žàdám o výmaz osobních údajů. Dnes 6.11. poslali e-mail; že mi balíček odeslali. Opět jsem jim e-mailem zaslala printscreen objednávky, že jsem ji ihned obratem zrušila a dopis o tom; že si přeji vymazat z jejich databází a nepřejí si aby firma nakládala s mými osobními údaji. Pokud firma balíček opravdu pošle, nebudu nic přebírat. A jejich poštovné 49,- jim rovněž platit nebudu. Jak si tady čtu reakce o kávovarech a dalších postupech firmy, která neodpovídá lidem na e-maily; prosím kam se mohu obrátit o prošetření praktik této společnosti a jejich nakládání s osobními údaji i poté co jsem výslovně a písemné poslala že vše ruším,
Vtasilaris vitamin D za poštovné firma Naturamed
Chci odpověď od firmy Naturamed; proč neodpovídà na e-maily a požadavky a zasílà i balík který nechci. A kam se mohu obrátit, pokud mi firma i přes to vše bude cokoliv posílat?
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Králová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Nejprve bychom se Vám rádi omluvili za pozdější vyřizování emailových požadavků od našich zákazníků. Tak jako i mnoho dalších společností se nyní potýkáme s úbytkem našich zaměstnanců v důsledku momentální koronavirové situace. Vzhledem k tomu, že objednávky jsou ihned po objednání zaneseny do našeho systému a poté expedovány, nebylo možné ihned zareagovat a objednávku stornovat. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli fakturu ve výši 49,- Kč stornovat, produkt Vitamín D VitaSolaris si ponechte zcela zdarma. Rádi bychom Vás také ujistili, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu a z naší strany se tak jedná o poslední kontakt.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Firma mne již nekontaktovala a jsem ráda, že žádný balíček od ní nikdy nedorazil.
Vážená paní Králová,
vzhledem k dořešení Vaší stížnosti Vás poprosíme o její uzavření.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.