Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#46012Pozdní doručení, nekompletní objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2020, před 4 lety

Veronika Schmidova

Znění stížnosti

Dobrý den,
objednávala jsem skříň, která mi místo do 2. týdnu přišla po 6. týdnech (dodání se 2x posouvalo).. když skříň dorazila nebyla kompletní, tudíž nesla sestavit ,chybí 4x plastový zámek.
Plastový element stojící pár korun, který slouží jako “spojovací materiál” číslo reklamace-6178284, chápu a rozumím že ke komplikacím muže dojít, jsme jen lidé, ale po přístupu společnosti Sconto a zaměstnanců žádám o urychlené vyřízení, nebo kompenzaci, asertivní jednání mě už opustilo. Děkuji Schmidova Veronika.


Produkt

Kupní smlouva- 6178284


Požadované řešení

Urychlené vyřízení reklamace, nebo jiná kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2020 13:56, před 4 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Nedodání části věci, bez které věc nemůže sloužit obvyklému účelu, je nepochybně vadným plněním. Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta pro vyřízení reklamace samotné je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se prodávající se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě.

Pokud prodávající nevyřídí reklamaci ve stanovené době (30 dnů nebo individuálně sjednaná doba), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Prodávající má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Spotřebitel naopak vrací zboží, které mu bylo poskytnuto.

Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce prodávajícího možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.11.2020 12:04, před 4 lety

Dobrý den,

díly, které jste reklamovala jsou přímo součástí dna skříně - jsou tam dány již z výroby. Není možné, aby na dílcích nebyly. S největší pravděpodobností je někdo urazil při manipulaci. Tyto díly bohužel nemáme ani v "servisu", jinak bychom Vám je byli schopni poskytnout okamžitě. Bohužel jsme museli díly objednat u výrobce. Za komplikace se Vám omlouvám.

S pozdravem,

J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2020 13:44, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2021 09:11, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.