Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5.11. 2020 v 10:30 jsem obdržela sms od společnosti InTime, že mi bude mezi 18 - 21 hodinou doručen balík od firmy Avon. V avizovaném čase se nikdo neozval, až druhý den ráno jsem našla na telefonu 2 zmeškané hovory od kurýra, a to ve 22:15! Myslím si, že v tuto hodinu někomu doručovat balík a obtěžovat ho pozdními telefonáty je absolutně nepřijatelné. Kdyby se kurýr ve 21 hodin alespoň ozval, že nestíhá, a zeptal se, zda může přijet později, takto to považuji za drzost. Druhý den v 10:30 dorazila zpráva, že balík bude doručován 6. 11. mezi 12 a 15 hodinou. Ve 14 hodin kurýr skutečně volal, že je nedaleko. Pro balík došel partner. Kurýr však zastavil před jiným vchodem, seděl v autě, s partnerem se neviděli, a tak mi pán volal, a křičel, že už je teda tady a nikoho nevidí. Jak by mohl někoho vidět, když seděl v autě. Absolutně neochotné arogantní jednání. Navíc nikdy nelze platit kartou, údajně z důvodu, že zde není signál na terminál. Takže je pro mne doručování touto společností nevýhodné, komunikace s kurýrem nepříjemná, a určitě budu řešit změnu.
Avon kosmetika
Možnost doručení jinou společností ze strany Avo (firmu budu kontaktovat).
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.