Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 9.11.2020 jsem jel osobním vlakem č,Os 4009 v 11.04.ze stanice Blansko. Seděl jsem v oddělení sám .Při použití kapesníku jsem si sundal roušku a vysmrkal jsem se .V tom okamžiku přistoupil ke mně muž začal mi sprostě nadávat ,mimo jiné ,že mně vyhodí z vlaku a dá mi pokutu 10 000Kč .Jelikož nemluvil Česky " směs polsky -Slovensky atd" tak jsem mu neodporoval v domnění .že je opilí nebo blázen .Takovím lidem se neodporuje.
Potom přišla paní průvodčí .Ptám se jí jestli tam má ochranku, řekl jsem co se stalo řekla ,já to prověřím .Při zoáteční cestě mi zdělila.znám ho je to průvodčí Slovák a jede do práce .,asi nebude těžké ho dohledat. Mimom to jsem si všiml ,že má mikinu s označením České dráhy .Dobrá reklama.......
Jezdím vlakem dosti často nikdy jsem se nesetkal s Takovým zaměstnancem ČD
Vašeho zaměstnance poučte ,ať nikoho nevyhazuje z vlaku a nechová se jako prase.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.
Lze jen poznamenat, že chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.