Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 3.11. mě přišla sms že mezi 13-19hod česka pošta doručí balíček v 18.45 jsem 4x volala na číslo řidiče,který neraegoval,napsala jsem sms,nereagoval.Druhý den jsem kontaktovala emailem poštu-nereagují,pouze zasílají email ,že si mam balík vyzvednout na poště(zaplatila jsem si poštovné domů).
Dnes na poště mě paní za přepážkou nahlásila tel.číslo na která mám volat
(p.Čejková Radana tel.číslo 954393413).Samozřejmě telefon nikdo nezvedne a pokud voláte vícekrát telefon vyvěsí.Není to poprvé,je to běžná praxe.Chci vrátit poštovné a žádám o vyjádření,podotýkám byla jsem doma ,zvonek máme označený a funkční,tel.číslo jsem zadala,opakuji je to běžná praxe české pošty,charitu zajišťuji jinak.Ivana Malíková
Pošta je Spačilova Brno 61800
Vrácení peněz za poštovné a řešení chování k zákazníkům ze stany p.Čejkové vedoucí balíkové služby
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.