Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#46019Odpojení služeb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2020, před 4 lety

Lukáš Hrabák

Znění stížnosti

Neustále se strací mě platby v pátek večer odpojen služby kde jsou mé peníze jen tak to nenechám a potah u to dal teď chtějí 2700kc aby mě znovu zapojily znova platit zbláznili jste se jasně mám potvrzení o zaplacení a reklamace platby platba proběhla v pořádku tak by mě zajímalo co stim uděláte


Požadované řešení

Zapojte mi služby nic 2 krát platit nebudu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2020 16:49, před 4 lety

Stížnost je nesrozumitelná a není z ní možné dovodit skutkový stav případu, proto přikládáme jen obecné vyjádření. Spotřebitel je povinen uhradit pouze částku, která odpovídá jeho smluvnímu závazku.

Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace sice obecně nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, nicméně bylo-li spotřebiteli společností samotnou potvrzeno, že přeplatek je uhrazen, a že má navíc vůči společnosti sám pohledávku, domníváme se, že v takové situaci by spotřebitel spornou částku hradit (potřetí) neměl.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Spotřebitel může rovněž vyzvat společnost k vrácení 2. platby z titulu tzv. bezdůvodného obohacení. Dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má ten, kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, povinnost ochuzenému vydat, oč se obohatil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.12.2020 08:03, před 4 lety

Dobrý den, pane Hrabáku,
mrzí nás vzniklé komplikace. Rádi s Vámi tuto záležitost dořešíme. Prosím napište nám na socialmediacz@vodafone.com a v e-mailu uveďte číslo Vaší smlouvy (variabilní symbol, který najdete ve Vyúčtování) a adresu, na které službu používáte. Děkujeme. Pilná Lenka Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2021 18:42, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2021 22:42, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.