Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Neustále se strací mě platby v pátek večer odpojen služby kde jsou mé peníze jen tak to nenechám a potah u to dal teď chtějí 2700kc aby mě znovu zapojily znova platit zbláznili jste se jasně mám potvrzení o zaplacení a reklamace platby platba proběhla v pořádku tak by mě zajímalo co stim uděláte
Zapojte mi služby nic 2 krát platit nebudu
|
Tweet |
Stížnost je nesrozumitelná a není z ní možné dovodit skutkový stav případu, proto přikládáme jen obecné vyjádření. Spotřebitel je povinen uhradit pouze částku, která odpovídá jeho smluvnímu závazku.
Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace sice obecně nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, nicméně bylo-li spotřebiteli společností samotnou potvrzeno, že přeplatek je uhrazen, a že má navíc vůči společnosti sám pohledávku, domníváme se, že v takové situaci by spotřebitel spornou částku hradit (potřetí) neměl.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Spotřebitel může rovněž vyzvat společnost k vrácení 2. platby z titulu tzv. bezdůvodného obohacení. Dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má ten, kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, povinnost ochuzenému vydat, oč se obohatil.
Dobrý den, pane Hrabáku,
mrzí nás vzniklé komplikace. Rádi s Vámi tuto záležitost dořešíme. Prosím napište nám na socialmediacz@vodafone.com a v e-mailu uveďte číslo Vaší smlouvy (variabilní symbol, který najdete ve Vyúčtování) a adresu, na které službu používáte. Děkujeme. Pilná Lenka Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.