Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dne 7.11.2020 v 19:40 mi bylo zabráněno jít nakoupit do hypermarketu Tesco Karviná, Tř. 17 listopadu.
Obchod měl zavírat ve 20:00. V 19:40 mě pracovník ochranky již nepustil dovnitř. Na otázku: Proč, když máte otevřeno do 20hod? Mi sdělil: Já mám takové příkazy. Ještě chci podotknout, že tento pracovník ochranky kouřil před obchodem a řekl mi, že si klidně mohu stěžovat.
Ráda bych znala vaše vyjádření k této věci.
Děkuji a přeji hodně spokojených zákazníků
S pozdravem
Karolína Pszczolková
Nákup jedné věci
Stanovisko vedení obchodu
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku. Podnikatel má podle § 434 zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník, umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
V rámci opatření proti šíření koronaviru musejí maloobchodní prodejny zůstat v neděli po celý den zavřené. V ostatních dnech mohou mít otevřeno pouze od 05:00 do 20:00.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.