Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, na nádraží ve Frýdku-Místku došlo k výměnám lamp na stožárech. Jenže náš dům a nejen náš, sousedí přímo s nádražím a nynější natočení vašich světel osvětluje nejen nádraží ale i jejich blízké okolí. A i přes žaluzie mám v ložnici světlo jak v poledne a v obýváku nám odraz od sousedního domu takovy, že i ve dvě ráno je světla jak za bílého dne a ani žaluzie pomáhají. Před výměnou bylo vše v pořádku, tak snad je někdo otočí do stavu původních, nebo tak jak to bylo kdysi, že se na stožárech vypínala polovina světel, v době, kdy vlaky nejezdí. Tzn mezi půlnoci a čtvrtou ráno. Opravdu je tu tolik světla ze nemusím svítit. Ono by to nevadilo, nemusím večer ani svítit, ale když jdete spát a ty světla vám svítí přímo do obličeje, není to nic příjemného. Děkuji za kladné vyřízení stížnosti.
Osvětlení nádraží ve Frýdku Místku
Natočení světelných ramp tak aby svítily na nádraží a ne mi do oken a nejen mi.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.