Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46024Osvětlení nádraží ve Frýdku Místku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 27 minut

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2020, před 4 lety

Michal Vařeka

Znění stížnosti

Dobrý den, na nádraží ve Frýdku-Místku došlo k výměnám lamp na stožárech. Jenže náš dům a nejen náš, sousedí přímo s nádražím a nynější natočení vašich světel osvětluje nejen nádraží ale i jejich blízké okolí. A i přes žaluzie mám v ložnici světlo jak v poledne a v obýváku nám odraz od sousedního domu takovy, že i ve dvě ráno je světla jak za bílého dne a ani žaluzie pomáhají. Před výměnou bylo vše v pořádku, tak snad je někdo otočí do stavu původních, nebo tak jak to bylo kdysi, že se na stožárech vypínala polovina světel, v době, kdy vlaky nejezdí. Tzn mezi půlnoci a čtvrtou ráno. Opravdu je tu tolik světla ze nemusím svítit. Ono by to nevadilo, nemusím večer ani svítit, ale když jdete spát a ty světla vám svítí přímo do obličeje, není to nic příjemného. Děkuji za kladné vyřízení stížnosti.


Produkt

Osvětlení nádraží ve Frýdku Místku


Požadované řešení

Natočení světelných ramp tak aby svítily na nádraží a ne mi do oken a nejen mi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2020 15:00, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.