Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#46026Neoprávněné účtování služeb

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2020, před 4 lety

Yurij Sofilkanych

Znění stížnosti

Chci podat stížnost na firmu ComGate Payments a.s. kvůli podvodnému jednání, jehož jsem se stal obětí. Dne 7.11.2020 mi byla z mého osobního čísla odeslána SMS zpráva ve tvaru VYCISTI 256812 Zastavit spam a reklamy na číslo 90309. Nejsem si vědom toho, že bych tuto zprávu odesílal. Vzápětí mi bylo odečteno 99 Kč z kreditu z telefonního čísla 90309099 s potvrzením platby pro službu Silentium.


Produkt

Nevědomé odeslání SMS zprávy ve tvaru VYCISTI 256812 Zastavit spam a reklamy na telefonní číslo 90309 a následné odečtení 99 Kč, telefonní číslo 90309099


Požadované řešení

Navrácení neoprávněně naúčtované částky 99 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2020 09:51, před 4 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.12.2020 11:04, před 4 lety

Pěkný den,
naše společnost ComGate payments je pouze technickým zprostředkovatelem těchto služeb. Ceny SMS ve vyúčtování 99 Kč budou platby za hru, aplikaci nebo jinou službu placenou přímo provozovateli dané aplikace. S reklamací je potřeba se obrátit přímo na provozovatele služby.
Abychom věc v tomto případě kladně společně vyřešili ve váš prospěch, kontaktujte naší zákaznickou linku. Pokud jste si službu neobjednal, vrátíme vám celu částku a s provozovatelem služby to vyřešíme sami.
- Telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod)
- E-mail: platby-podpora@comgate.cz

S pozdravem, tým ComGate payments

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2021 18:41, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.1.2021 20:32, před 4 lety


Yurij Sofilkanych

Hodnocení: