Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#46027Český česnek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2020, před 4 lety

Pavel Petrů

Znění stížnosti

Jelikož mě je přes 70 roků nechodím nakupovat, poslal jsem syna aby koupil 1kg českého česneku. Visačka-česnek suchý-síťka 1000gr á 99,90Kč.
LOT: 20-9204/1/-4506.
Žádný podobný hnůj jsem v životě neviděl aby byl vydáván za česnek. Neuvěřitelná drzost prodejce, jeho dodavatel Karel Dryak, Bítov se musí smát až se za pupek popadá, že je někdo schopen ten jeho sajrajt prodat. Umění nemožného. Ten člověk by měl dostat zákaz provozování zemědělské činnosti.
Nafotil jsem ten tzv. česnek a zašlu fotky a stížnost na Kaufland ČR, v žádné řešení však nedoufám. Stát je v rozkladu, západní kapitál ždímá poslední miliardy před ukončením existence ČR.


Produkt

viz článek-popis


Požadované řešení

Nejlepší řešení kdyby Parlament zrušil veškeré zahraniční prodejce a MPO ČR a MZe ČR a Agrární komora zakázala podnikat gaunerům bez zodpovědnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2020 15:30, před 4 lety

V tomto případě bude třeba zboží reklamovat osobně na prodejně. Pokud zboží nemá odpovídající jakost, má spotřebitel právo na dodání nové věci bez vad, pokud to není nepřiměřené, není-li to možné, může od smlouvy odstoupit (strany by si pak vrátily poskytnuté plnění); zároveň může žádat i přiměřenou slevu. Vedle toho je možné podat podnět dozorovému orgánu, kterým je v tomto případě Státní zemědělská a potravinářská inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2020 15:32, před 4 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2020 11:21, před 4 lety

Spotřebitel nám zaslal ke stížnosti následující vyjádření:

"Dobrý den,
kladně kvituji vaší snahu pomoci, je to sympatické ale ............
Koupil jsem zboží za 100,-Kč v Kauflandu, abych to mohl jet reklamovat musím absolvovat ráno cestu autobusem z domova do Berouna cca.20km , strávit celé dopoledne v Be a po obědě jet stejně zpět. Celý den tímto totálně zabitý. Když někoho požádám o dopravu autem, ujede zhruba do 50km, já mu budu muset uhradit min.60-70,-Kč (spíše 100,- aspoň za ochotu) čistých nákladů za dopravu bez náhrady za jeho ztrátu času a vše s nejasným možným výsledkem.
Takže asi chápete, že pro starší lidi z vesnice je lepší, špatné zboží vyhodit a věc dál neřešit, celková ztráta i když je pro mě nezanedbatelná není tak vysoká
abych si mohl dovolit to řešit. Problém vidím spíš v tom, že se vůbec může takový česnek objevit na pultě.
Děkuji za ochotu a snahu pomoci.
Pavel Petrů"

Vzhledem k vyjádření spotřebitele stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.