Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.6.2020 jsem vam psal stiznost na nevraceni penez za obj. 102554486 na adresu majitele.jen mi bylo sdeleno opravneni a navraceni penez 996kc.Poslal jsem to doporucene ,protoze pres internet nejde s vami nic vyridit.Do dnesniho dne jsem penize neobdrzel,stale vymluvy.a skutek utek.Doufam,ze do 14 dnu mi bude konecne vyhoveno,jinak to predam coi.Dekuji JIRI MAHELKA
Od 17.4.2020 do 8.11.2020 stale neni vyresena moje stiznost.je to 6.mesicu a stale stiznost neni resena.vraceni penez.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Mahelko,
částka za objednávku č. 102554486 Vám byla na účet vrácena dne 4.8.2020, a to ve dvou částkách (2x 498 Kč). prosíme o kontrolu Vašeho účtu.
Děkujeme.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.