Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
snazil som sa moj problem riesit priamo s dodavatelom ale bez uspechu.
- 7.11 som spravil objednavku tovaru (jedla) s dorucenim domov.
- Nedokazal som sa spojit s kurierom ktory mi mal dorucit tovar. Nasiel som maximalne minutu stare zmeskane volanie ale cislo uz bolo obsadene a nedovolal som sa.
- Spolocnost mi strhla ciastku za tovar a oznacila ho ako doruceny.
- Na chate mi povedali ze kurier ma nezastihol a ponukli mi ze mi tovar dorucia znovu o hodinu co som odmietol, lebo taketo pozdne dodanie uz nebolo vyhovojuce a poziadal som o storno objednavky. Na zakaznickom chate mi len bolo oznamene ze "zrusia kuriera".
- Ked som kontaktoval zakaznicku podporu o vratenie penazi tak to bolo odmietnute. Prikladam odpoved.
Dobrý den,
reklamace Vám byla nabídnuta na chatu, řekl jste, že je na Vás příliš pozdě a reklamaci jste odmítl. Vím to, psali jsme si spolu. Kurýři nemohou zařizovat reklamace, vše musí být řešené přes Centrum pomoci. Situace mě mrzí, ale bohužel již s ní nic nesvedu.
S přáním pěkného zbytku dne
Aneta Bozděchová
cislo objednavky 8625011
Vratenie penazi.
|
Tweet |
Nebyl-li spotřebiteli doručen výrobek či služba, kterou si od společnosti objednal, a vyplývá-li z povahy závazku (či z informací uvedených při objednávce výrobku či služby), že na pozdním plnění nemůže mít spotřebitel zájem, zaniká závazek prodlením dlužníka. V takovém případě smlouva zanikne a společnost je povinna spotřebiteli vydat to, co od něj přijala.
Pokud tak společnost neučiní ani poté, co ji k tomu spotřebitel vyzval, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.