Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,delší dobu se potýkám s problémem strhávání "zatim" malých částek z účtu společností Tasireal,která sídlí v Brně. Nedohledal jsem však kontakt ani email ,abych mohl tuhle situaci řešit.
Vše jsem řešil s mojí bankou,která mi už 4x po sobě vždy jen zablokovala kartu a poslala novou.
Dávám si pozor na internetové platby ,nicméně pořád se vše opakuje. Začnou strhávat jednu,dvě částky z účtu ,tak automaticky blokují kartu.
Tohle ale nejde dělat do nekonečna. Vím ,že moje přítelkyně měla podobný problém ,kdy si odchozích plateb nevšimla a pak jí najednou odešel větší obnos peněz stejnou společností. Naštěstí to se svojí bankou vyřešila a od té doby má klid. U mě ale stále beze změn. Díky D.K.
Ukončení strhávání plateb z účtu.
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek mezi ním a společností nikdy neexistoval, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího. Rovněž by mohl podat podnět příslušnému orgánu České obchodní inspekce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.