Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#46036Ztracený doporučený dopis

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 25 minut

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2020, před 4 lety

Sabina Novotná

Znění stížnosti

Dne 3.11. byl v Unhošti odeslán doporučený dopis, který měl následující den dorazit. Dnes je 9.11. a stále nikde. Po konzultaci s velice nepříjmenou paní s hlasem "nezajímá mě váš problém" nebo "Co sakra otravujete" jsem zjistila, že můj balík se ztratil někde v Praze na třídící hale. Doporučila mi pouze reklamaci, ale dopis byl pro mě velice důležitý. Proto byl odeslán doporučeně.. Nejen, že pošta ztrácí věci (není to poprvé), ale i zaměstnává nepříjmené lidi, je pro mě vrcholem nefunkčnosti této společnosti.


Požadované řešení

Chtěla bych svůj dopis. Ať se najde.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2020 12:44, před 4 lety

Pro doporučené psaní uvádí podnik v poštovních podmínkách následující dobu doručení: Doporučené psaní prioritní – doručíme zpravidla následující pracovní den po dni podání. Doporučené psaní ekonomické – doručíme zpravidla do druhého pracovního dne po dni podání.

Není-li u zvolené služby deklarováno datum dodání, platí, že zásilka musí být dodána v době přiměřené. Pokud nebyla zásilka doručena v době přiměřené, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitelka by neměla odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.