Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4. listopadu 2013 jsem se na základě telefonického pozvání účastnila přednášky o "zdraví". Přednáška se týkala problémů s páteří, kloubů, což mě velmi zajímalo, neboť moje sestra i já máme tyto potíže. Konkrétně byla řeč o multifunkčním masážním polštáři. V přiložené brožuře u tohoto přístroje bylo upozornění, aby se kupující před použitím tohoto přístroje poradil o vhodnosti se svým ošetřujícím lékařem, což jsem pochopitelně učinila. Kupní smlouvu č. 73000651 jsem však již téhož dne, tj. 4. 11. 2013, uzavřela s jednatelem společnosti s panem Lukášem Kamínkem, bytem Trojická 1657/2, 276 01 Mělník a také dala zálohu ve výši 14 000,- Kč.
Na základě lékařského doporučení jsem výše uvedenou kupní smlouvu písemně doporučeným dopisem dne 6.11.2013 zrušila a to v plném rozsahu. Na moje storno zareagovali pozitivně dopisem ze dne 18.11.2013 - B. Sedláčková ZN 2123/13 s tím, že přistupují na vrácení zboží na provozovnu do Mělníka. Na základě tohoto sdělení jsem dne 26.11.2013 vše pečlivě zabalila, na poště nechala opatřit všemi dostupnými nálepkami o křehkosti zboží a očekávala jsem vrácení dané zálohy do 30ti dnů, jak jim to ukládá "Ustanovení o ochraně spotřebitele, bod č. 3", uvedené na zadní straně v kupní smlouvě. Bohužel nic z toho se nestalo, do dnešního dne danou zálohu nevrátili. Dne 20. ledna 2014 jsem doporučeným dopisem zaurgovala vrácení dané zálohy na adresu do Mělníka, kam bylo zboží zasláno, dopis však přišel zpět s poznámkou, že se adresát odstěhoval.
Další dopis jsem dne 27.1.2014 odeslala jednateli společnosti p. Kamínkovi na adresu jak je výše uveden. Dopis sice zpět nepřišel, avšak rovněž bez odezvy. Dne 13.3.2014 jsem písemně urgovala vrácení zálohy přímo na adrese společnosti do Prahy, i tento dopis nebyl přijat. Opět jsem dne 18.5.2014 urgovala vrácení zálohy u jednatele p. Kamínka - bez úspěchu, i když dopis obdržel. Obrátila jsem se se svým problémem dopisem dne 16. června 2014 na divácké centrum České televize, Kavčí hory 140 70, Praha 4 do pořadu Černých ovcí, kde uvádějí - Nebojte se bojovat za svá práva - pomůžeme Vám.
Skutečná pomoc však rovněž byla jiná. Odpověď přišla dne 23. 6. 2014 s tím, že se mám obrátit na soud. Na základě mých informací u právníka tyto společnosti ŠMEJDI zásadně k soudu nechodí, ani nepřebírají došlou korespondenci, takže je stále moje záležitost nevyřízena a já již opravdu nevím, co bych mohla ještě učinit, abych danou zálohu dostala zpět. Daná společnost má tedy zpět svoje zboží i moje peníze.
Jen pro doplnění situace, moje sestra má 82 let a já 80, tedy důchodkyně, které hledaly v přístroji pomoc, nikoliv další problém.
Děkuji Vám za Váš zájem.
Vracení dané zálohy ve výši 14 000,- Kč.
|
Tweet |
Nesplněním závazku včas se společnost ocitla v prodlení, spotřebitelka tedy může požadovat mimo kupní ceny i úroky z prodlení. Pokud společnost neplní své závazky dobrovolně, bude skutečně nutné obrátit se na občanskoprávní soud. Jiný orgán nemůže autoritativně rozhodnout o právech a povinnostech stran. Na základě jím vydaného rozhodnutí by byla nařízena exekuce. Výsledkem exekuce může být i zjištění, že společnost nemá dostatečný majetek. Před podáním žaloby je nutné společnosti zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Společnost má v obchodním rejstříku uvedené sídlo: Pstružná 821/2, Uhříněves, 104 00 Praha 10. V případě, že se společnost nezdržuje na adrese sídla, doporučujeme podat podnět živnostenskému úřadu.
Bohužel ani nám se společnost nepodařilo v rámci mimosoudního řešení sporů kontaktovat. Z tohoto důvodu bude stížnost uzavřena pro nedostupnost subjektu.