Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#46040Neschopnost zaměstnanců na vyřízení snadného požadavku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2020, před 4 lety

Martin Hrádek

Znění stížnosti

Už 14 dní jsem se snažil domluvit si jen termín na přestěhování pevnýho internetu a když už mi operátor zvládl zavolat jeden den do dvaceti čtyř hodin a domluvil termín na 9.11.2020, tak mi nikdo nezavolal a nikdo to nepřišel zapojit. Po tom co jsem byl posílán od operátorů k technikům a cetinu, jsem se dozvěděl, že operátor ten požadavek vyřídil špatně a tak si musím domluvit nový termín. Jinými slovy celý jeden požadavek budu muset vyřizovat skoro měsíc.


Produkt

Přestěhování pevnýho internetu


Požadované řešení

Ihned přijít zapojit pevný internet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2020 12:56, před 4 lety

Pokud byla dohodnuta instalace či úprava zařízení, potom platí, že dohodnuté termíny by měly být ze strany společnosti dodrženy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2020 14:19, před 4 lety

Dobrý den, pane Hrádku, rádi se na tuto záležitost s Vámi podíváme. Prosím napište nám na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Děkujeme.
Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2021 14:46, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2021 22:41, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.