Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Už 14 dní jsem se snažil domluvit si jen termín na přestěhování pevnýho internetu a když už mi operátor zvládl zavolat jeden den do dvaceti čtyř hodin a domluvil termín na 9.11.2020, tak mi nikdo nezavolal a nikdo to nepřišel zapojit. Po tom co jsem byl posílán od operátorů k technikům a cetinu, jsem se dozvěděl, že operátor ten požadavek vyřídil špatně a tak si musím domluvit nový termín. Jinými slovy celý jeden požadavek budu muset vyřizovat skoro měsíc.
Přestěhování pevnýho internetu
Ihned přijít zapojit pevný internet.
|
Tweet |
Pokud byla dohodnuta instalace či úprava zařízení, potom platí, že dohodnuté termíny by měly být ze strany společnosti dodrženy.
Dobrý den, pane Hrádku, rádi se na tuto záležitost s Vámi podíváme. Prosím napište nám na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Děkujeme.
Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.