Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V mesici listopadu 2020 nam byl nauctovan polatek za CRo 45,-kc a CT-135 za mesic rijen 2020, ze nebyl uhrazen. To se nezaklada na pravde, nebot tento poplatek byl uhrazen platebnim dokladem v mesici rijnu 2020, kod poplatku 5,6 pod poradovym cislem 2568 a byl uhrazen internetovym bankovnictvim platba prostr. JPU. V mesici listopadu mame uveden 2x poplatek za CR a TV i za rijen, kdy byl zaplacen.
Doufam, ze nasi stiznost vyridite. Dekuji
Platce - Bartosik Miroslav
Vratit penize
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nesouhlasí s tím, jak byla služba poskytnuta, je třeba uplatnit reklamaci.
Obchodní podmínky pro platby SIPO (https://www.ceskaposta.cz/documents/10180/282551/OP-SIPO-platci.pdf/92f68ed2-ee35-f20a-d5a4-90e42843f4a9) v čl.9 a následujících uvádějí:
Reklamaci zaplacených plateb nebo poskytnutých Služeb SIPO ČP je možno uplatnit po dobu 3 let ode dne vystavení příslušného dokladu na Provozovně, písemně na adrese Česká pošta, s.p., oddělení SIPO, Wolkerova 480, 749 20 Vítkov, příp. e-mailem na adrese siporeklamace.vakvi@cpost.cz.
V čl. 9.2. obchodní podmínky uvádí: Reklamací nelze napadat výši jednotlivých Platebních položek SIPO, ani jejich oprávněnost. Případnou nesrovnalost tohoto charakteru lze řešit výhradně s Příjemcem, který danou platbu předepsal.
Zde tedy záleží, zda došlo k pochybení na straně České pošty, pak je vhodné uplatnit reklamaci, či příjemce platby. V takovém případě je třeba žádat příjemce o vydání bezdůvodného obohacení.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman