Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#46044Nedoručení balíku a následné jednání úředníků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 minut 7 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2020, před 4 lety

Ruth Tachezy

Znění stížnosti

Dne 9/11 v 10.08 mi prisla SMS s informaci, ze mi posta bude dorucovat zasilku a kontakt na ridice 603488548. Tomu jsem okamzite volala. Nezvedal telefon a proto jsem poslala SMS s tim, ze ma volat na dane telefoni cislo. Nikdo nelefonoval a v 11.22 mi prislo oznameni, ze balik ulozili na postu, protoze se nepodarilo ho dorucit. Okamzite jsem volala na uvedena telefonni cisla 954225230, 603200740, 730580296. Po 3 hodinach jsem se dovolala na postu v Revnicich, kde se mnou nebyli ochotni mluvit. Odkazovali mne na cisl 603200740, které jsem pred tim 3 hodiny zkousela. Doporucena aplikace mi neumoznuje si nechat zasilku dorucit znovu na stejnou adresu. Nakonec mi na poste rekli, ze zasilku někdy doručí, až budou mít čas.

Domnívám se, že toto je opravdu arogannti jednani ze starny Ceske posty.Za Balik domu platim jine penize nez za balik na postu. To, ze nam nedorucili zasilku, prestoze jsme byli doma a bylo nas vic, se stava opakovane.

Predem dekuji za vyreseni me stiznosti.

S pozdravem,

Ruth Tachezy


Produkt

zasilka DR0424938359U


Požadované řešení

Predevsim pouceni personalu, aby zasilku skutecne dodala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2020 14:42, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.