Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9/11 v 10.08 mi prisla SMS s informaci, ze mi posta bude dorucovat zasilku a kontakt na ridice 603488548. Tomu jsem okamzite volala. Nezvedal telefon a proto jsem poslala SMS s tim, ze ma volat na dane telefoni cislo. Nikdo nelefonoval a v 11.22 mi prislo oznameni, ze balik ulozili na postu, protoze se nepodarilo ho dorucit. Okamzite jsem volala na uvedena telefonni cisla 954225230, 603200740, 730580296. Po 3 hodinach jsem se dovolala na postu v Revnicich, kde se mnou nebyli ochotni mluvit. Odkazovali mne na cisl 603200740, které jsem pred tim 3 hodiny zkousela. Doporucena aplikace mi neumoznuje si nechat zasilku dorucit znovu na stejnou adresu. Nakonec mi na poste rekli, ze zasilku někdy doručí, až budou mít čas.
Domnívám se, že toto je opravdu arogannti jednani ze starny Ceske posty.Za Balik domu platim jine penize nez za balik na postu. To, ze nam nedorucili zasilku, prestoze jsme byli doma a bylo nas vic, se stava opakovane.
Predem dekuji za vyreseni me stiznosti.
S pozdravem,
Ruth Tachezy
zasilka DR0424938359U
Predevsim pouceni personalu, aby zasilku skutecne dodala.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.