Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#4605345951

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2020, před 4 lety

Vladimíra Špačková

Znění stížnosti

odpověď na reakci firmy natura Med Pharmaceuticals.
splatnost doplatku na splátky 5-12 byla 4.11.2020, přesto už 3.11.2020
přišla složenka na splátku 7. To nepokládám za seriózní jednání.
Žádnou zákaznickou kartu vám hledat nebudu.
Klient je: PhDr.Vladimír Hříbal, Lhota 96, 273 01 p.Kamenné Žehrovice.
Buďte tak laskavi a napište mu dopis s vyjádřením, že má všechno uhrazeno.
Složenka na požadovanou částku byla uhrazena 3.11., takže 4.11. jste museli peníze mít na účtu. To, že si nemá vašich dalších složenek a upomínek všímat, snad nemyslíte vážně!!! To máme čekat, až díky vašemu nesouladu v účtech přijde na tatínka exekutor??!! A potom budeme jemu vysvětlovat, že už je dávno zaplaceno??!!
Děkuji. Špačková


Požadované řešení

toto není řešení, toto je reakce na odpověď firmy, na kterou byla podána stížnost s číslem 45951


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2020 15:00, před 4 lety

Podnikatel není oprávněn požadovat od spotřebitele platby za zboží nebo služby, pokud je spotřebitel již uhradil. V souladu s tím nelze spotřebitele ani vyzývat k tomu, aby již uhrazené platby hradil. Jednalo by se de facto o výzvu k úhradě, která by se stala bezdůvodným obohacením ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Podnikatel vystupuje ve vztahu se spotřebitelem jako silnější smluvní strana, neboť mezi spotřebitelem a ním je dána výrazná nejen ekonomická, ale i informační asymetrie. I proto vystupuje spotřebitel ve vztahu k podnikateli zpravidla se značnou důvěrou. Proto nelze přijmout argumentaci, že výzev k zaplacení si spotřebitel zkrátka "nemá všímat". Je na zvážení, zda by vymáhání již uhrazených plateb nebylo možné kvalifikovat jako nekalou obchodní praktiku ve smyslu § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel má v případě podezření na spáchání tohoto správního deliktu možnost podat podnět příslušnému orgánu České obchodní inspekce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.12.2020 09:56, před 4 lety

Vážená paní Špačková,
děkujeme Vám zaslaný podnět. Rádi bychom Vás ujistili, že tak, jak uvádíte, jednorázová úhrada byla na našem účtu připsána dne 4.11.2020. Produkt OmegaMarine Forte+ je tedy plně uhrazen. Na dílčí složenku, kterou jste od nás obdrželi, prosím, neberte zřetel. Systém generuje složenky dopředu, podle data splatnosti jednotlivých splátek a následně je odesílá. Ve chvíli, kdy jste uhradili zbylé faktury naráz, tato dílčí složenka již byla systémem vyexpedována. Vaše jednorázová úhrada však již byla s jednotlivými fakturami spárována a žádné další složenky Vám již zasílat nebudeme.
Omlouváme se za způsobené potíže.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2021 18:36, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2021 22:36, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.