Počet nahlášených stížností: | 788 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý večer, bohužel jsem u vás už po několikáté koupila zkažené maso. Má trvanlivost do 15.11.2020..... Dnes je 9.11.2020. Nemám Lidl ve městě a tak jezdím do vedlejšího, takže nemám možnost ho odnést vrátit do obchodu. Proto píšu vám. Maso stalo 109Kč což v dnešní době není málo peněz. Nechci vyhazovat peníze oknem, proto bych vás rada poprosila o nějaké rozumné vyřešení situace. Hezky večer. Poučková
Prosím o vracení peněz nebo nějakou kompenzaci.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Dobrý den, paní Poučková,
reklamaci lze provést pouze v prodejně. Reklamované zboží je třeba odnést, za které Vám budou vráceny peníze.
Děkujeme za pochopení
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.