Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.Včera mi přišla sms že mi bude dnes dodán balík na dobírku.Jelikož jsem věděla že by to byla zbytečná cesta,neboť nebubu doma,balík jsem přeobjednala s tím že si ho vyzvednu na poště.Číslo balíku i s penězi jsem dala manželovi ale balík na dobírku i když nebyl do ruky,nebo doporučeně,mu nevydali.Přitom kdybych dala peníze komukoliv z našeho vchodu tak by mi ho tam pošťák určitě nechal.Nechápu jednání ženy za přepážkou.Prosím o Vaše vyjádření.Děkuji (Závěrem:Chtěla jsem ulehčit poště a přitížila jse manželovi a nakonec i sobě)
Prosím o vyjádření k dané věci.
|
Tweet |
Předání zásilky je upraveno v poštovních podmínkách. Poštovní zásilku, která byla uložena na poště, podnik vydá adresátovi, který předloží výzvu nebo způsobem podle čl. 23 odst. 1 (předložení průkazu totožnosti - občanský průkaz, cestovní pas, řidičský průkaz) prokáže, že je adresátem, manželem nebo registrovaným partnerem adresáta; to neplatí, pokud adresát předal podniku písemné prohlášení, že s tímto způsobem dodávání nesouhlasí.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.