Společnost


YOU.CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:58
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#46060Nevrácené peníze za zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2020, před 4 lety

Kateřina Franzová

Znění stížnosti

Dobrý den,

v 06/2020 jsem si objednala z tohoto eshopu 4 kusy zboží, v 08/2020 mi po jednom kuse tato objednávka dorazila, z toho 2 kusy byly v tak otřesné kvalitě, že mi to za 800Kč opravdu nestálo, a zboží jsem vrátila zpět, spolu s odstoupením od smlouvy již druhý den po doručení zboží. Dodnes (9.11.2020) jsem neobdržela ani peníze, ani žádnou zprávu. Na telefonní číslo uvedené na stránkách se dovolat nedá, na email již třetí měsíc nereagují, pouze přijde automatická odpověď. Recenze na jejich webovou stránku vložit samozřejmě nelze. Ráda bych dostala své peníze zpět.


Produkt

32826975199/L Límečkové jednoduché společenské šaty bez rukávů Barva: Černá, Velikost: L 1 329 Kč a 4000077720849/L, Svetr s všitou košilí Barva: Černá, Velikost: L 1 449 Kč


Požadované řešení

požaduji vrátit peníze, jelikož jsem před 3 měsíci odstoupila od smlouvy v souladu s obchodními podmínkami i obchodním zákoníkem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2020 14:31, před 4 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.11.2020 15:21, před 4 lety

Dobrý den, částka by již měla být na Vašem účtu, můžete to prosím potvrdit? Děkujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2020 10:08, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.12.2020 10:11, před 4 lety


Kateřina Franzová

Hodnocení:

Komentář: Po neúspěšných 3 měsících, kdy jsem se snažila dostat své peníze zpět, mi nesmírně pomohla stránka Vaše stížnosti a byly mi vráceny peníze. Moc děkuji za Vaši práci.