Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Ve firmě Hecht jsem zakoupila sekačku. Byla jsem ubezpečena, že s ničím není problém, konkrétně žádný problém se servisem.
V srpnu konkrétně 13.8. jsem odvezla sekačku do servisu v Českých Budějovicích - jednalo se o malou opravu -výměna přetrženého lanka pojezdu - oprava cca 45 minut.
Dosud není sekačka opravená.
Po dovolání se do servisu /trvalo také delší dobu/ mi bylo řečeno, že nemají na skladě náhradní díl, přesto, že při předání sekačky do servisu mi bylo řečeno, že díl se objedná hned druhý den.
Na ústředí také nikdo telefon nebere, komunikuje se pouze mailem.
Na ústředí jsem již stížnost podávala, ale dostala jsem odpověď, že náhradní díl není na skladě, nic se tedy řešit nebude.
Benzinovou sekačka s pojezdem. Hecht 548SW v.č. 1507118
1.Informovanost o problému ze strany servisu
2.rychlost opravy - více servisních techniků, aby stíhaly opravovat a zákazníci nemusely čekat v sezoně na opravu čtvrt roku !!!
3.náhradní díly v autorizovaném servisu skladem
4.sekačku chci opravit, požaduji kompenzaci za dlouhé čekání na opravu a problémy s tím spojené, požaduji garanci termínu případných dalších oprav
|
Tweet |
Mezi společností a spotřebitelkou byla uzavřena smlouva o dílo (oprava sekačky). Pokud není oprava provedena v ujednaném čase, ocitá se společnost v prodlení. Nedokončí-li společnost opravu ani v dodatečné lhůtě, kterou jí poskytla spotřebitelka, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážená paní Bublíková,
rádi bychom se Vám omluvili za delší prodlevu v dodání náhradního dílu a tím i konečné opravy výrobku. Chybějící díl byl dodán na prodejnu urgentně a výrobek je již připravený k vyzvednutí.
Velice Vám děkujeme za pochopení. S pozdravem P. Chrudimský
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.