Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý deň,
mala som u UPC zriadený internet a z dôvodu sťahovania som musela internet zrušiť. Všetko som vrátila 30.10, kedže od 1.11. som sa sťahovala na novú adresu. Dôvod prečo som to vrátila až posledný deň bolo, že som dovtedy nevedela, či sa budem sťahovať na byt, ktorý internet už má a UPC by som si tým pádom preniesla.
Prišlo mi vyúčtovanie na obdobie listopadu. Služby UPC už nevyužívam a na linke mi bolo povedané, že beží 30 dňová výpovedná lehota. Prečo musím za túto lehotu platiť keď predsa router a odstúpenie od zmluvy je už dávno vo vašej pobočke?
Pred podaním výpovedi som volala na linku UPC, kde mi automat povedal, čo mám urobiť, ale o 30 dňovej lehote sa nezmienil. Pán na pobočke Vodafonu, kde som router vracala sa tiež nezmienil o 30 dňovej PLATENEJ lehote.
NIKDE NA INTERNETE NEUVáDZATE, žE 30 DňOVá LEHOTA JE PLATENá AJ KED Váš UžIVATEľ INTERNET Už DáVNO NEVYUžíVA.
Na Vodafone sa uvádza:
Výpovědní lhůta začíná běžet přijetím výpovědi v centrále Vodafonu, a pokud se nedomluvíme jinak, trvá 30 dní.
Tak teda sa poďme "domluvit" jinak - LOGICKY, bez toho aby si všetci tí riaditelia čo sedia na veľkých pozíciach nemohli niečo nahrabať do vrecka a nechali ľudí žiť a nie s nami manipulovať ako s nekompetetnými. Ztušte mi internet, ktorý už dávno nevyužívam a neťahajte zo slušných ludí peniaze.
TOTO NEDAVA ZMYSEL:
Vrátila som router, odkiaľ teda by som asi ten váš užasný internet brala? Načo je teda tá nelogická 30 dňová lehota???????? Čo si tým poisťujete???
číslo zmluvy : 51251151, Elektronické vyúčtování č.1298141039
V prvom rade chcem, aby ste prestali manipulovať s ľudmi a robiť si čo je pre vás výhodné a zrušiť túto nelogickú PLATENÚ 30 dňovú zmluvu!
Zrušte mi internet v deň kedy vám router vrátím t.j. 30.10 a zrušte platbu ktorú odomňa požadujete, za niečo čo už nevyužívam.
|
Tweet |
Závazek lze vypovědět, ujednají-li si to strany nebo stanoví-li tak zákon. Je-li závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby (viz ustanovení § 1998 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).
Výpovědní doba je časový úsek, během kterého není smlouva (ještě) zrušena a během kterého nadále trvají smluvní povinnosti stran. Jde tedy o časový úsek, kdy spotřebitel má povinnost platit kupní cenu za poskytovanou službu, a naopak podnikatel má povinnost poskytovat službu v podobě internetového připojení.
Pokud spotřebitel vrátil koncové zařízení ještě před zánikem závazku z "vlastní vůle", tzn. nebyl k tomu výslovně vyzván společností, není chybou společnosti, že nemůže spotřebiteli poskytovat plnění. Pokud ovšem spotřebitel postupoval podle pokynů společnosti (tzn. společnost ho vyzvala k navrácení koncového zařízení např. nejpozději 31.10.), jde jednání spotřebitele vyvolané mylnou informací k tíži společnosti a spotřebitel by měl vyúčtování za měsíc listopad případně reklamovat, neboť mu nebyly vinou společnosti poskytovány služby.
Ohledně délky výpovědní doby odkazujeme na ustanovení § 63 odst. 1 písm. g) zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, který stanovuje délku výpovědní doby v rozsahu maximálně 30 dnů.
Pokud jde o ujednání o výpovědní době, platí dle totožného ustanovení, že ujednání o výpovědní době musí být srozumitelným, úplným a snadno přístupným způsobem obsaženo ve smlouvě nebo v platně inkorporovaných obchodních podmínkách. Není-li takového ujednání, zaniká závazek účinností výpovědi - tedy zpravidla doručením druhé straně.
Dozorovým orgánem, na který se lze dále obrátit, je Český telekomunikační úřad.
Dobrý den, paní Fabryová,
mrzí nás vzniklé komplikace. Zjistili jsme, že Vaše reklamace byla již dořešena. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat přímo na e-mailu poradime@vodafone.com. Přeji hezký den. Pilná Lenka Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.