Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#46070Nedostatečné informace k ovládání zakoupeného výrobku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2020, před 4 lety

Jindřich Bandas

Znění stížnosti

25.9.2020 jsem zakoupil elektro koloběžku faktura 11030306 bez záručního dokladu a popisu ovládání koloběžky. Na pravé ruce je přepínač 1,2,3 nevím funkce,zdali rychlost nebo převod. Na klíčích dálkové ovládání a žádný popis. Pošlete tel.číslo pro případné informace.Děkuji za brzké vyřízení Bandas tel. 607954664 Kde je servis a náhradní díly.


Produkt

Tmax Scooter CE20


Požadované řešení

Dodat požadované informace na imail, nebo telefonicky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2020 11:30, před 4 lety

Pro případné uplatnění reklamace není záruční list potřebný - postačí jakýkoliv doklad, který prokáže, že spotřebitel věc u společnosti zakoupil, tedy i faktura. Dle § 2166 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, však na žádost spotřebitele prodávající musí v písemné formě potvrdit, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Pout to tedy spotřebitel požaduje, má prodávající podnikatel povinnost mu záruční list s uvedenými informacemi vydat.

Co se týče návodu, ten musí prodávající dodat dle § 9 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2020 14:15, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.