Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
25.9.2020 jsem zakoupil elektro koloběžku faktura 11030306 bez záručního dokladu a popisu ovládání koloběžky. Na pravé ruce je přepínač 1,2,3 nevím funkce,zdali rychlost nebo převod. Na klíčích dálkové ovládání a žádný popis. Pošlete tel.číslo pro případné informace.Děkuji za brzké vyřízení Bandas tel. 607954664 Kde je servis a náhradní díly.
Tmax Scooter CE20
Dodat požadované informace na imail, nebo telefonicky.
|
Tweet |
Pro případné uplatnění reklamace není záruční list potřebný - postačí jakýkoliv doklad, který prokáže, že spotřebitel věc u společnosti zakoupil, tedy i faktura. Dle § 2166 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, však na žádost spotřebitele prodávající musí v písemné formě potvrdit, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Pout to tedy spotřebitel požaduje, má prodávající podnikatel povinnost mu záruční list s uvedenými informacemi vydat.
Co se týče návodu, ten musí prodávající dodat dle § 9 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.