Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:718
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#46075Špatná komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2020, před 4 lety

Miroslava Lněničková

Znění stížnosti

Nikdo mi nepotvrdil stav objednávky.Určení barvy napařovačky neuvedeno.Datum dodání nedodržen.Na několik dotazů,žádná odpověď.


Produkt

Napařovač.


Požadované řešení

Jaké řešení,Zboží je na poště,já mimo trv.bydliště.Chtěla jsem využít termín po 19.11.Takže všechno špatně.Barva nebyla uvedena u výrobku,takže to asi má být překvapení. Chci zásilku po 19.11. Barvu fialovo-černou.Tak to prosím nějak napravte.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2020 16:13, před 4 lety

Čas a místo dodání zboží se řídí primárně smluvním ujednáním. Není-li čas a místo dodání ujednáno ve smlouvě nebo v platně inkorporovaných obchodních podmínkách (což je poměrně vzácný případ, a proto doporučujeme smluvní ujednání a obchodní podmínky pečlivě pročíst), řídí se tyto obsahové náležitosti občanským zákoníkem. Podnikatel v takovém případě plní nepeněžitý dluh v místě svého bydliště nebo sídla (viz § 1955 odst. 1 občanského zákoníku). Pokud jde o čas plnění, podnikatel plní bez zbytečného odkladu poté, co ho k tomu spotřebitel vyzve (viz § 1958 odst. 2 občanského zákoníku).

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2021 15:18, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.