Počet nahlášených stížností: | 718 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 16 |
Nikdo mi nepotvrdil stav objednávky.Určení barvy napařovačky neuvedeno.Datum dodání nedodržen.Na několik dotazů,žádná odpověď.
Napařovač.
Jaké řešení,Zboží je na poště,já mimo trv.bydliště.Chtěla jsem využít termín po 19.11.Takže všechno špatně.Barva nebyla uvedena u výrobku,takže to asi má být překvapení. Chci zásilku po 19.11. Barvu fialovo-černou.Tak to prosím nějak napravte.
|
Tweet |
Čas a místo dodání zboží se řídí primárně smluvním ujednáním. Není-li čas a místo dodání ujednáno ve smlouvě nebo v platně inkorporovaných obchodních podmínkách (což je poměrně vzácný případ, a proto doporučujeme smluvní ujednání a obchodní podmínky pečlivě pročíst), řídí se tyto obsahové náležitosti občanským zákoníkem. Podnikatel v takovém případě plní nepeněžitý dluh v místě svého bydliště nebo sídla (viz § 1955 odst. 1 občanského zákoníku). Pokud jde o čas plnění, podnikatel plní bez zbytečného odkladu poté, co ho k tomu spotřebitel vyzve (viz § 1958 odst. 2 občanského zákoníku).
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.