Společnost


FARE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46077Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2020, před 4 lety

Pavla Toboláková

Znění stížnosti

Obuv jsem zakoupila pro svou 3letou dceru 17.3.2020 přes internet. Částka: 1500kč.
Reálně obuv obula až někdy koncem dubna. Nicméně 13.9 jsem do společnosti Fare poslala email, kdy obuv reklamuji, volala jsem tam i telefonicky, protože neakceptuji, aby se za necelých 6 měsíců stalo s obuví to co se stalo - na podrážkách jsou díry.
Po prakticky 4měsíčním užívání se obuv rozpadla - resp na podrážkách obou bot jsou díry, obuv jsem jim odeslala. Po urgování vyjádření mi napsali mi že se jedná o poškození ze strany zákazníka. To jsem neakceptovala a požadovala vysvětlení. Po opětovném urgování ať se mi někdo věnuje a vyjádří jak mohla má 3letá dcera poškodit záměrně obuv mi dnes 10.11 došla odpověď emailem:
"Jednotlivé komponenty podešve jsou poškozeny. Podešev je již plně využita a zničena atypickým namáháním v patní části, jiným než očekávaným namáháním. Prodřená podešev v patě 30 x 10 mm u pravého půlpáru s prodřením vrchového materiálu a u levého půlpáru 20 x 8 mm s prodřením vrchového materiálu. Kupujícímu nenáleží dle ustanovení § 2170 občanského zákoníku právo z vadného plnění, pokud kupující vadu sám způsobil. Podle otisků potních stop na stélce a deformaci svršku po šesti měsících v místě palce lze konstatovat, že na obuvi nebyl uplatněn velikostní nadměrek – nevhodná volba velikosti."
Prosím můžete mi v této oblasti pomoci? Nežádám vrácení peněz, chtěla jsem at mi to opraví nebo pošlou stejnou obuv. Velikost jsem zvolila správně, dle jejich tabulek a měření a dceři obuv padla. čím jiným se může firma ohánět než na to že jsem špatně zvolila obuv, určitě by to byly její nejoblíbenější boty kdyby jí to někde tlačilo nebo jí obuv neseděla. Ve skoro 4 letech si dítě umí říct zda jsou boty pohodlné nebo ne.
Děkuji


Produkt

FARE BARE dětské celoroční boty 5121252


Požadované řešení

Chtěla jsem obuv reklamovat aby mi vyměnili popř. opravili obuv.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2020 13:54, před 4 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (k tomu viz i rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové, sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2020 17:13, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.