Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
V březnu jsem po pár dnech odevzdal internet do zásuvky (byl mě poslán nefunkční) a odhlásil přes operátora. Byl mě udělán pevný internet... Do dnes mě na modem do zásuvky chodí vyúčtování a nedá se stím nic dělat(údajně). Dále služby jako televize a napojení na další přístroje (telefon, tablet), mě nejdou připojit... A mohl bych pokračovat... Dovolat se operátorům je dost těžké a stejně potom nepomůžou... Mám přinejmenším smíšené pocity
Byl bych rád, abych za to co platím měl adekvátní služby
|
Tweet |
K účtovaní služby, kterou již spotřebitel nevyužívá, je možné uvést, že podnikatel je oprávněn požadovat po spotřebiteli zaplacení určité peněžité částky pouze tehdy, pokud poskytuje spotřebiteli odpovídající zboží nebo službu jako protiplnění. Není-li tomu tak, nemůže si podnikatel účtovat placení služby, kterou již několik měsíců neposkytuje. Mohlo by se jednat o tzv. bezdůvodné obohacení.
K nefungujícím službám je možné uvést, že nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Habalo,
omlouváme se, pokud došlo ke komplikacím. Rádi se na tuto záležitost s Vámi podíváme. Prosím napište nám přímo prostřednictvím online formuláře https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Děkujeme. Lenka Pilná, Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.