Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#46083Vitamin D

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2020, před 4 lety

Barbora Kubná

Znění stížnosti

Pod tíhou koronavirové situace jsem si objednala Vitamin D v domnění, že jde o národní kampaň na podporu imunitního systému, že bude služka jednorázová, nezávazná a zdarma, jak se píše v obchodních podmínkách.
2. 11. jsem balení obdržela a následně ten samý den zaplatila údajné poštovné 49 Kč. Od té doby mi na email chodí zprávy, které mě obtěžují a nabádají ke koupi dalších produktů.
9.11. jsem dokonce obdržela SMS zprávu o uhrazení produktu, který jsem si údajně zakoupila a brzy se objeví ve schránce. Přitom jsem si žádný jiný produkt neobjednala.


Produkt

Vitamin D


Požadované řešení

Požadovala bych odstoupení od smlouvy. Poštovné jsem za Vitamin D zaplatila, ale dál nechci se společností spolupracovat. Trvám na vymazání všech mých údajů a nepřeji si, aby mi dál chodily zprávy, emaily nebo dokonce produkty a pobídky k uhrazení poštovného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2020 21:16, před 4 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Podrobnosti elektronického kontaktu lze za účelem šíření obchodních sdělení elektronickými prostředky využít pouze ve vztahu k uživatelům, kteří k tomu dali předchozí souhlas. Zaslání elektronické pošty za účelem šíření obchodního sdělení je dle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), zakázáno, pokud tato není zřetelně a jasně označena jako obchodní sdělení, skrývá nebo utajuje totožnost odesílatele, jehož jménem se komunikace uskutečňuje, nebo je zaslána bez platné adresy, na kterou by mohl adresát přímo a účinně zaslat informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace odesílatelem nadále zasílány. Orgánem příslušným k výkonu dozoru nad dodržováním tohoto zákona je pro šíření takových obchodních sdělení Úřad pro ochranu osobních údajů. K tomuto orgánu je možné podat podnět.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci či nezvedá telefony, je vhodné zaslat reklamaci ve formě dopisu, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii reklamace), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (U Smaltovny 625, České Budějovice 4, 370 01). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník - domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.11.2020 09:51, před 4 lety

Vážená paní Kubná,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás ujistili, že Vaše objednávka produktu Vitamín D VitaSolaris byla jednorázová a bez jiné učiněné objednávky nebudeme žádné produkty dále zasílat. Úhrada ve výši 49,- Kč byla dne 4.11.2020 připsána na našem bankovním účtu. Rádi bychom Vás také informovali, že SMS zpráva, kterou jste od nás obdržela, měla pouze informativní charakter ve smyslu, že Vám zasíláme potvrzení úhrady právě zmíněného objednaného produktu Vitamín D VitaSolaris. Bohužel naše společnost již dopis na Vaši adresu odeslala, prosím, neberte tedy na něj zřetel. K dnešnímu dni byly Vaše osobní údaje předány k výmazu a z naší strany se tak jedná o poslední kontakt.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2020 13:44, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2021 09:11, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.