Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při 1.reklamaci batohu jsem měla utržené ramanní popruhy, byla vypáráná podložka jimiž byly přišity.Zároveň jsem reklamovala to,ze se mi u 2 zipů ztratily táhla kterými se batoh otvírá, protože tam byla velká mezera a tím mohly lehce vypadnout.Bylo mi hned řečeno, že popruhy mi opraví, ale zipy ne na ty se prý reklamace nevztahuje.To jsem batoh koupila 7.4.2014 a reklamovala jsem jej 19.7.2014.Popruhy mi opravili, zipy ne tak jsem opravu nepřebrala a trvala jsem na opravě tak mi tam dal prý z vlastní vůle táhla z jiného batohu.Batoh opravený jsem si přebrala 10.9.2014 a krátce na to mi začaly popruhy z jedné strany opět vylézat i když nitě drží.Když jsem tam přišla tak mi nejprve vedoucí řekl, že jsem si to udělala schválně, že chci po něm peníze i když já jsem chtěla ať to opraví, protože tam jasně bylo vidět, že jsou ty popruhy málo zastrčené tím pádem začaly vylézat.Potom mi řekl, že to můžu nosit, že tomu batohu nic není a nakonec vyrukoval s tím, že už uběhla záruční doba tak, že mi nic nevezme,že tam je na to 6 měsíců a napsal mi to zezadu na můj paragon.Volala jsem do obchodu, kde dělá manžel ostrahu a tam mu řekli, že to bych to musela mít předem snad na tom paragonu dané jinak platí 2 roky. Tak jsem po dlouhém dohadování, že obchod neopustím, že mi to musí opravit,dosáhla toho, že si tam ten batoh nechal,ale co bude následovat to netuším. prosím o radu jak postupovat a jak toto řešit.Batoh stál 329,- Kč mám částečný invalidní důchod,takže jsem si ho koupila tam ,ale co bude to netuším.Prodavačka tam ještě na mně říkala, že kdoví co jsem v tom batohu nosila, že ty popruhy upadly, že ona to odnesla k opraváři a ten to udělal dobře. No pokud doklady, klíče a malé pití jsou na takový batoh moc, když jezdím na kole,tak nevím ? Nákupy vozí manžel autem.Batoh jsem koupila v provozovně v Krnově na náměstí,proti Městské kavárně.
Koženkový batoh, hnědé barvy
Protože mám již špatné zkušenosti s tímto prodejcem, nechtěl mi batoh do opravy znovu přijmout tak jsem mu řekla, že když mi to nechce opravit tak ať mi vrátí peníze a ještě tam začal s tou záruční dobou o které jsem při prodeji nic nevěděla.Pokud by se Vám podařilo se s prodejcem dohodnout, tak bych byla raději vzala ty penízea bylo by to vyřešeno.
|
Tweet |
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. U nového zboží tuto lhůtu nelze vůbec smluvně omezit.
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Po uplynutí této lhůty se důkazní břemeno přesouvá na spotřebitelku.
Vada by měla být odstraněna způsobem, který odpovídá její povaze. Prodávající je dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. Cpj 40/82, povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena.
Prodávající by měl vadu odstranit nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace. Také je povinen vystavit spotřebitelce reklamační protokol.
Vzhledem k tomu, že nemám k dispozici žádné kontaktní údaje na prodejce, stížnost uzavíráme.