Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#46103Stížnost na dodávku č. 1326059599 ze dne 10.11.2020

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2020, před 4 lety

Eduard Hurych

Znění stížnosti

Pominu-li, že řidič svým zjevem silně připomínal bezdomovce a jeho ochota ( doprava a vyložení zboží cca 6m od auta ke dveřím garáže) byla byla zcela minimální, tak :
- v dodávce chyběla 2 piva Svijanský máz, řidič viděl, odmítl řešit
- chyběla část náhradní dodávky ( 2xZAMOCKY BOCIKOVY KREM 115g ) řidič - může se na to ....
- a zcela nijak nepotvrdil vrácené zboží (náhradu) za více než 600,- Kč

Nikdy předtím jsem se s takovým přístupem nesetkal a se službami Tesca i kvalitou zboží jsem byl spokojen


Požadované řešení

- kontrola zaměstnanců
- vrácení již zaplacené částky za nedodané - vrácené zboží co nejdříve na ůčet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2020 12:57, před 4 lety

Nebyla-li dodávka zboží kompletní, jedná se o vadu ve smyslu § 2161 odst. 1 písm. d) občanského zákoníku. Kupující může uplatnit právo z vady (tj. reklamovat zboží), která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní.

Spotřebitel pro příště doporučujeme v podobné situaci vadné zboží vůbec nepřebírat, anebo ho přebrat pouze v případě, že ještě před přebráním bude sepsán s přepravcem protokol/hlášení o vadě zboží spočívající v jeho chybném množství. Chybějící protokol není na překážku pro uplatnění reklamace, nicméně s takovýmto protokolem se výrazně vylepšuje důkazní pozice spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2021 20:49, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.