Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Odpoveď-číslo měho učtu vám nebyla poskytnuta,penize byly poslány složenkou,tady vidíte,že pořád lžete.Přes mnohé internetové urgence,byla mi ofocena složenka se špatnou adresou a abych zašel na poštu.Zjistil jsem,že je vaší povinnosti vyřídit nesrovnalosti,ale to vy jistě víte.Pokud stále budete béhem 14 dnů pořád dokola mlít tu svou písničku,předám tuto stížnost soudu. Napíši do ĆT o natočení pořadu -černé ovce-jak firma Ateli vodí lidi za nos J.Mahelka
Požaduji vrátit zaslané peníze dodejkou do vlastních rukou.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky taktéž ve lhůtě 14 dní, jež počíná běžet ode dne, kdy mu bylo odstoupení od smlouvy doručeno. Prodávající není povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel vrátí zboží, případně než prokáže, že mu zboží odeslal. Pokud prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě nevrátí, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Mahelko,
Vaše zkušenost nás velice mrzí. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na zákaznické lince + 420 371 140 216 a vyřešíme situaci k Vaší spokojenosti. Prověříme datum odeslání složenky a další potřebné informace.
Děkujeme.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.