Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#46105Reklamace´-nevrácení penez,obj 102554486

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2020, před 4 lety

Jiří Mahelka

Znění stížnosti

Odpoveď-číslo měho učtu vám nebyla poskytnuta,penize byly poslány složenkou,tady vidíte,že pořád lžete.Přes mnohé internetové urgence,byla mi ofocena složenka se špatnou adresou a abych zašel na poštu.Zjistil jsem,že je vaší povinnosti vyřídit nesrovnalosti,ale to vy jistě víte.Pokud stále budete béhem 14 dnů pořád dokola mlít tu svou písničku,předám tuto stížnost soudu. Napíši do ĆT o natočení pořadu -černé ovce-jak firma Ateli vodí lidi za nos J.Mahelka


Požadované řešení

Požaduji vrátit zaslané peníze dodejkou do vlastních rukou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 12:43, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky taktéž ve lhůtě 14 dní, jež počíná běžet ode dne, kdy mu bylo odstoupení od smlouvy doručeno. Prodávající není povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel vrátí zboží, případně než prokáže, že mu zboží odeslal. Pokud prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě nevrátí, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.11.2020 19:15, před 4 lety

Dobrý den, pane Mahelko,

Vaše zkušenost nás velice mrzí. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na zákaznické lince + 420 371 140 216 a vyřešíme situaci k Vaší spokojenosti. Prověříme datum odeslání složenky a další potřebné informace.

Děkujeme.

S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2020 22:21, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2021 12:18, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.