Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#46108Vymazání osobních údajů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

29 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2020, před 4 lety

Pavlína Hemelíková

Znění stížnosti

Dobrý den, unáhlila jsem se objednala jsem si vitamin D, ale během následujících minut jsem objednávku zrušila emailem i telefonicky. Vitamín D nicméně o pár dnů později stejně dorazil. Zásilku jsem ani neotevřela a poslala jsem ji doporučeně zpět. Dnes, asi po měsíci mi stejně volala paní z NaturaMed a ptala se, jak jsem s vitamíny spokojená, že by mi chtěla nabídnout další. Prosím o vymazání osobních údajů již mne s nabídkami nekontaktujte. Děkuji. Hemelíková


Požadované řešení

Prosím o vymazání osobních údajů již mne s nabídkami nekontaktujte


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2020 17:33, před 4 lety

Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeným dopisem) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů (více informací dostupných z: https://www.uoou.cz/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2020 12:03, před 4 lety

Vážená paní Hemelíková,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Předně bychom se Vám rádi omluvili za nezrušení Vaší objednávky v řádném termínu. Požadavky, které nám naši zákazníci zasílají emailem jsou zpracovávány postupně a nyní, v souvislosti s epidemiologickou situací se i my potýkáme s úbytkem zaměstnanců. Ráda bych Vás ujistila, že Vámi vrácená zásilka byla dne 30.10.2020 doručena zpět do našeho skladu a související pohledávka ve výši 49,- Kč byla téhož dne stornována. Na závěr bych Vás ráda informovala, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu a nebude tak již docházet k oslovení s marketingovými nabídkami.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.12.2020 06:31, před 4 lety


Pavlína Hemelíková

Děkuji, tímto bych to považovala za uzavřené. Hemelíková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.12.2020 12:20, před 4 lety

Vážená paní Hemelíková,

děkujeme Vám za informaci a rádi bychom Vás požádali o uzavření stížnosti.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.12.2020 12:46, před 4 lety


Pavlína Hemelíková

Hodnocení: