Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, unáhlila jsem se objednala jsem si vitamin D, ale během následujících minut jsem objednávku zrušila emailem i telefonicky. Vitamín D nicméně o pár dnů později stejně dorazil. Zásilku jsem ani neotevřela a poslala jsem ji doporučeně zpět. Dnes, asi po měsíci mi stejně volala paní z NaturaMed a ptala se, jak jsem s vitamíny spokojená, že by mi chtěla nabídnout další. Prosím o vymazání osobních údajů již mne s nabídkami nekontaktujte. Děkuji. Hemelíková
Prosím o vymazání osobních údajů již mne s nabídkami nekontaktujte
|
Tweet |
Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeným dopisem) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů (více informací dostupných z: https://www.uoou.cz/).
Vážená paní Hemelíková,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Předně bychom se Vám rádi omluvili za nezrušení Vaší objednávky v řádném termínu. Požadavky, které nám naši zákazníci zasílají emailem jsou zpracovávány postupně a nyní, v souvislosti s epidemiologickou situací se i my potýkáme s úbytkem zaměstnanců. Ráda bych Vás ujistila, že Vámi vrácená zásilka byla dne 30.10.2020 doručena zpět do našeho skladu a související pohledávka ve výši 49,- Kč byla téhož dne stornována. Na závěr bych Vás ráda informovala, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu a nebude tak již docházet k oslovení s marketingovými nabídkami.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Děkuji, tímto bych to považovala za uzavřené. Hemelíková
Vážená paní Hemelíková,
děkujeme Vám za informaci a rádi bychom Vás požádali o uzavření stížnosti.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení: