Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#4611Otevřeno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2014, před 10 lety

Ondřej Mašek

Znění stížnosti

Zakoupil jsem externí baterii a očividně byla už použitá.
Navíc byl návod k úplně jinému výrobku.


Požadované řešení

Byl bych rád kdyby mi toto zboží vyměnili.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2014 10:06, před 10 lety

Při prodeji použitých věcí musí být spotřebitel na tuto skutečnost předem upozorněn, jinak se jedná o tzv. nesplněnou jakost při převzetí. V takovém případě má spotřebitel právo na výměnu za novou věc. Důkaz opaku nese dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku prodávající, je-li reklamace uplatněna ve lhůtě 6 měsíců od převzetí.
Je-li pro použití výrobku nutný návod, musí být spotřebiteli dodán v českém jazyce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2014 16:21, před 10 lety

Vážený pane Mašku,

velice nás mrzí, že nejste se zakoupeným výrobkem spokojen a že se domníváte, že Vám bylo dodáno použité zboží.
Mohu Vás ujistit, že se celou záležitostí budeme ihned zabývat a v případě, že došlo na naší straně k pochybení, zajistíme nápravu. Bohužel však z Vašeho příspěvku není zcela jasné, o jaký artikl se jedná a jakým způsobem jste jej u nás zakopil - zda se jedná o nákup v našem internetovém obchodě, nebo na některé z našich kamenných prodejen. Dovoluji si Vás proto touto cestou poprosit o sdělení bližších informací, např. čísla objednávky nebo účtenky, bližší specifikace artiklu apod. Na základě Vašeho jména se nám v systému žádný nákup nepodařilo dohledat, a to od začátku letošního roku.

Věřím, že společně se nám podaří celou věc vyřešit k Vaší plné spokojenosti.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Lucie Rosypalová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 16:37, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, stížnost tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.