Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Zakoupil jsem externí baterii a očividně byla už použitá.
Navíc byl návod k úplně jinému výrobku.
Byl bych rád kdyby mi toto zboží vyměnili.
|
Tweet |
Při prodeji použitých věcí musí být spotřebitel na tuto skutečnost předem upozorněn, jinak se jedná o tzv. nesplněnou jakost při převzetí. V takovém případě má spotřebitel právo na výměnu za novou věc. Důkaz opaku nese dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku prodávající, je-li reklamace uplatněna ve lhůtě 6 měsíců od převzetí.
Je-li pro použití výrobku nutný návod, musí být spotřebiteli dodán v českém jazyce.
Vážený pane Mašku,
velice nás mrzí, že nejste se zakoupeným výrobkem spokojen a že se domníváte, že Vám bylo dodáno použité zboží.
Mohu Vás ujistit, že se celou záležitostí budeme ihned zabývat a v případě, že došlo na naší straně k pochybení, zajistíme nápravu. Bohužel však z Vašeho příspěvku není zcela jasné, o jaký artikl se jedná a jakým způsobem jste jej u nás zakopil - zda se jedná o nákup v našem internetovém obchodě, nebo na některé z našich kamenných prodejen. Dovoluji si Vás proto touto cestou poprosit o sdělení bližších informací, např. čísla objednávky nebo účtenky, bližší specifikace artiklu apod. Na základě Vašeho jména se nám v systému žádný nákup nepodařilo dohledat, a to od začátku letošního roku.
Věřím, že společně se nám podaří celou věc vyřešit k Vaší plné spokojenosti.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Rosypalová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, stížnost tímto uzavíráme.