Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#46110Strhávání peněz bez souhlasu vlastníka účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2020, před 4 lety

stanislav Hrůza

Znění stížnosti

nejsem si jist ,že bych klikl,na vaši stránku a provedl transakci,jestli tomu tak bylo,tak jsem se hrubě zmýlil,a proto bych poprosil o vyřízení,téhle situace,a vrácení peněz.Děkuji za vyřízení


Požadované řešení

odhlášení z účtu a pokud možno, i finanční vyrovnání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2020 16:28, před 4 lety

Z obsahu stížnosti není patrné, zda se spotřebitel na stránkách, které společnost be2 S.a.r.l. provozuje, zaregistroval či nikoliv. Registrováním se dochází zásadně k uzavření smlouvy o poskytování služeb.

Pokud nebyla uzavřena smlouva, nemá společnost nárok na to účtovat si jakékoliv poplatky, které obvykle plní funkci protiplnění za objednané služby. Pokud k tomuto již došlo, mohlo by se ze strany společnosti jednat o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud byla platně uzavřena smlouva, je zásadně možné od smlouvy uzavřené na dálku odstoupit i bez udání důvodu, a to ve lhůtě 14 dnů. S ohledem na naši neblahou zkušenost s praktikami společnosti be2 S.a.r.l. přikládáme odkaz na naše vyjádření k situaci, kdy společnost po prvním měsíci členství přistupuje k automatické prolongaci smluvního vztahu, o které při registraci spotřebitele dostatečně neinformuje. Vyjádření najdete např. u stížnosti ID 44943 (dostupné z: https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/44943/zkusim-to-tady-po-druhe).

Uzná-li to spotřebitel za vhodné, může kontaktovat svou banku s žádostí o provedení chargeback, anebo alespoň s žádostí o případnou blokaci karty, aby zabránil dalším nedůvodným platbám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2020 12:04, před 4 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2020 10:17, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2021 18:44, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.