Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 30.11.2012 jsem v prodejně Electro World zakoupil mobilní telefon zn. Samsung i8190. Stále mám s ním problémy. Byl již 6x přes Samsung Plazu (ul. Ječná) zaslán do servisu Britex. 2x mi reklamaci neuznali ( závada se během testování neprojevila) ale 4x mi byla závada uznána ( 3x mi nešel signál a jednou byla vadná nabíječka). Během třetí reklamace stejného typu jsem žádal o odstoupení od kupní smlouvy. Servis Britex v protokolu odpověděl, že od kupní smlouvy nelze odstoupit z důvodu jinačí závady. Slečna v SamsungPlaze mi vysvětlila, že taky nechápe proč mi nevyhověli s odstoupením od kupní smlouvy.Řekl jsem si no nic...hlavně,že mi už telefon funguje. Potom mi přestala fungovat nabíječka, reklamace byla uznána. Znovu jsem žádal o odstoup. od kup. smlouvy. Britex mi nevyhověl a zaslal mi telefon s novou nabíječkou. Sumasumárum..6x reklamace cca po 10 dnech= dva měsíce z dvou let bez telefonu. Telefonu již nedůvěřuji a poużívám mob. od jinačí značky.
Samsung i9190, čísla uznaných servisních protokolů Britexu: 3024149,2855680,2893757,2986067
Jsem student ČVUT fakulty jaderné a fyzikálně inženýrské a je pro mě velmi důležitý přístup k síti pro připojení na školní server. Když mi ale pořád nějaká závada v telefonu brání se připojit, je pro mě toto zařízení zbytečné. Požaduji tedy vrácení peněz.
|
Tweet |
V tomto případě již byla reklamace vyřízena, nároky nelze požadovat zpětně. Spotřebitel má nárok na odstoupení od kupní smlouvy v případě, kdy uplatňuje reklamaci pro třetí stejnou nebo čtvrtou různou vadu, která se vyskytla po opravě. Podmínkou je, že věc nelze řádně užívat pro opakovaný výskyt vad. Požadavek musí být zaznamenám v reklamačním protokolu.
Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující po skončení opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá. O tuto dobu se tedy prodlužuje záruční doba. Platí pouze pro uznané reklamace.
Vyskytne-li se vada znovu, doporučujeme reklamaci uplatnit přímo u prodávajícího. Servis totiž není smluvním partnerem spotřebitele a má oprávnění pouze k odstranění závady, nemůže spotřebiteli vrátit peníze, ale standardně vystavuje pouze potvrzení, zda vznikl nárok na odstoupení.