Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#46128NEDŮSLEDNÉ ZRUŠENÍ A PŘEVOD SIPO NA SYNA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 hodin 21 minut

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2020, před 4 lety

Petr ŠAFRÁNEK

Znění stížnosti

Dobrý večer, dne 12.9. t.r. jsem se dostavil se synem na pobočku ČP 18100 Praha 8, Lodžská 850/6 za účelem zrušení SIPO č. 1080224030 a převedení této platby na syna. Opakovaně mi SIPO bylo opět účtováno i přesto, že bylo zřízeno nové pro syna. Přestože jsem několikrát navštívil uvedenou pobočku a žádal o zjednání nápravy - nestalo se tak. Až 9.11. jsem obdržel potvrzení o zrušení SIPO č. 1080224030. Ačkoliv syn účtované částky za ČT a R zaplatil a stejně tak i předepsané nájemné, znovu jsem dostal upomínku na Platební doklad SIPO.
Proč jsem postihován za nedůslednou práci pracovnic pobočky ČP a jak je možné, že nikoho nezajímá, že je tak platba na SIPO požadována dvakrát?
V současné době jsem krátce po operaci a mám dost starostí sám se sebou. Doufám proto, že nebudu nucen zbytečně chodit na poštu a že se tento problém vyřeší dříve, než budu dlouhodobě mimo bydliště.
S pozdravem děkuji za pochopení a především za logické řešení tohoto poroblému.
Petr Šafránek


Produkt

SIPO


Požadované řešení

Prověřit skutečný stav zrušení SIPO č.1080224030 a uskutarečněné platby za období září až listopad t.r.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2020 10:32, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.